Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulihan sitä. Sisään yritin saada kuohukermaa 5 dl, mutta sain vain ehkä 4 dl vaahdot sisään. Loppu 1 dl pintaan ja 6 dl vispikermaa lisää pintaan. Olihan siinä sitä vaahtoa, mutta ei kai sitä liikaa voi olla. :LOL:

Tuotanoinniin, ääneen ihan pohdin, että vituttaahan se, kun jossain vaiheessa tulevasta hääkakusta maksaa kohtuuttomia summia ja itse tekee kuitenkin parempaa. :barefoot:
Kannattaa tehdä ite vaan ja säästää, niin kuin aina. Voi valita mallinkin vapaasti, kun vetoaa taiteilijan vapauteen, että lopputulos paljastetaan vasta H-hetkellä. Tässä yksi ehdotus, saa kopioida.

a211038314a2da9d52ae0a3a8abf8cc3.jpg

Tuotanoinniin, ääneen ihan pohdin, että vituttaahan se, kun jossain vaiheessa tulevasta hääkakusta maksaa kohtuuttomia summia ja itse tekee kuitenkin parempaa. :barefoot:

Mä oon vuosia ostanu synttäreille juustokakkuja leipomosta. Sit kerran satuin lukemaan ohjeet moisen valmistukseen ja hämmästyin miten helppoa se on. Nyt saa perhe iskän kakkuja! Makua en osaa arvottaa, kun en tykkää kakuista, mutta kakkuleipurina pääsee kyllä tuntipalkoille. 😁

Mä oon vuosia ostanu synttäreille juustokakkuja leipomosta. Sit kerran satuin lukemaan ohjeet moisen valmistukseen ja hämmästyin miten helppoa se on. Nyt saa perhe iskän kakkuja! Makua en osaa arvottaa, kun en tykkää kakuista, mutta kakkuleipurina pääsee kyllä tuntipalkoille. 😁
Pääsevät kyllä. Mutta ehkä pointti on siinä, että velotetaan siitäkin, kun astianpesukone pesee. Sitä sotkua meinaan tulee, paljon.

Ei vaan, yleensä en kasaa tavaraa altaaseen tai pöydille, vaan varmistan, että apk tyhjä. Sen jälkeen aina kippoo huuhtelun kautta sinne. Näin on lopussa melkein vain pöytien pyyhintä.

No ei tässä vielä ole saanut mitään todistusaineistoa kokoon... Jotenkin ne isot vonkaleet ei oikein tartu syöttiin 😕

"Juosta voit henkesi edestä
voit ravata paikasta paikkaan
silti olet sidottu materiaan ja aikaan
maata voit plyyshisohvalla
tai komealla miehellä
ei lohtakaan voi pyydystää
ahvenvieheellä

ei korista rinnuksiani
minkäänlaiset valjaat
ainoa kahleeni olet sinä
kulkurin iltakalja"

ja jonnet ei todellakaan muista

Pääsevät kyllä. Mutta ehkä pointti on siinä, että velotetaan siitäkin, kun astianpesukone pesee. Sitä sotkua meinaan tulee, paljon.

Totta kyllä tämäkin. Itsellä myös uhkaa lisäkustannus, joka aiheutuu mahdollisesti siitä, kun tajusin, että juustokakun kiille on periaatteessa ballistista geeliä. Kohta isi leipoo ihan itselleen ratakakun. 😁

Luksusta juosta, kun lämpötila oli vaan hitusen päälle 20 astetta! Erittäin hitaasti löntystelin ja totesin, että syke pysyy oikein mukavasti alle 120! Ehkä kunnossa ei ole pahemmin vikaa.
Sykkeet 120 siinä vaiheessa kun sidotaan kengännauhoja ja seuraavan kerran ne laskee tuolle tasolle suihkussa lenkin jälkeen 😁

Minäkin juoksin eilen, ekat 100m kaduin juoksemaan lähtemistä ja loput 1200m taistelin kuolemaa vastaan mutta jaksoin kiertää tuon pikkulenkin kokonaan juosten mikä on mielestäni tällaiselta pikku possulta ihan kelpo suoritus. Normi kävelylenkkini on n.7 km, sen jos jaksaisi juosta kesän loppuun mennessä niin olen tyytyväinen.

"Juosta voit henkesi edestä
voit ravata paikasta paikkaan
silti olet sidottu materiaan ja aikaan
maata voit plyyshisohvalla
tai komealla miehellä
ei lohtakaan voi pyydystää
ahvenvieheellä
ei korista rinnuksiani
minkäänlaiset valjaat
ainoa kahleeni olet sinä
kulkurin iltakalja"

ja jonnet ei todellakaan muista
Tarjolla tänään.

Minäkin juoksin eilen, ekat 100m kaduin juoksemaan lähtemistä ja loput 1200m taistelin kuolemaa vastaan mutta jaksoin kiertää tuon pikkulenkin kokonaan juosten mikä on mielestäni tällaiselta pikku possulta ihan kelpo suoritus. Normi kävelylenkkini on n.7 km, sen jos jaksaisi juosta kesän loppuun mennessä niin olen tyytyväinen.
Homma hauskempaa, kun malttaa mennä rauhallisesti matalilla sykkeillä, sillo ei tarvi taistella kuoleman kanssa 😁

Back
Ylös Bottom