Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne olikin hirttänyt muutaman peuran karhujen iloksi, muutama pikkulapsi eijj lämmennyt tälle toiminnalle.
F0E2542C-0C6F-46E5-919D-176B2184161B.webp

Tein tuossa eilen ihan täyskokoisen mansikkakakun. Ei tässä muuten mitään, mutta kun tuo toinen ei niin makiasta tykkää ja itse saanut syödä siitä sen 90 %. Ja kohtahan se on jo syöty. Pitääkö huolestua.

Ei.

Mutta on sitten hyvvee, ai että. Eihän siitä voi tulla pahaa, jos kermaa menee yhteensä 1,1 litraa ja mansikoita 1,2 kiloa.

Edit, tarkennus että tein sen eilen illalla, eli kakku tai kohta ex-kakku on nyt noin 20 h ollut olemassa. Uskon, että ei ehdi vanheta vuorokauden ikäiseksi.

Tein tuossa eilen ihan täyskokoisen mansikkakakun. Ei tässä muuten mitään, mutta kun tuo toinen ei niin makiasta tykkää ja itse saanut syödä siitä sen 90 %. Ja kohtahan se on jo syöty. Pitääkö huolestua.

Ei.

Mutta on sitten hyvvee, ai että. Eihän siitä voi tulla pahaa, jos kermaa menee yhteensä 1,1 litraa ja mansikoita 1,2 kiloa.

Edit, tarkennus että tein sen eilen illalla, eli kakku tai kohta ex-kakku on nyt noin 20 h ollut olemassa. Uskon, että ei ehdi vanheta vuorokauden ikäiseksi.
Hmm.. hyvä idea 🤔

TÄ??!! :eek:

Tuostahan tulee ämpärillinen vaahtoa? Hääkaakunko teit ja söit :kuola:
Tulihan sitä. Sisään yritin saada kuohukermaa 5 dl, mutta sain vain ehkä 4 dl vaahdot sisään. Loppu 1 dl pintaan ja 6 dl vispikermaa lisää pintaan. Olihan siinä sitä vaahtoa, mutta ei kai sitä liikaa voi olla. :LOL:

Tuotanoinniin, ääneen ihan pohdin, että vituttaahan se, kun jossain vaiheessa tulevasta hääkakusta maksaa kohtuuttomia summia ja itse tekee kuitenkin parempaa. :barefoot:

vituttaahan se, kun jossain vaiheessa tulevasta hääkakusta maksaa kohtuuttomia summia ja itse tekee kuitenkin parempaa.
Ei noilla leipomoiden ja kauppojen kaakuilla useinkaan tee yhtään mitään.

Kuivaa ja keinotekoista moskaa. Samat kreemit ja liivatteet aina. Omat kaakut vie 100-0, ainakin maun puolesta. Ulkonäkö sitte niin ja näin.

Että etköhän tee itse kunnon kermakaakun! Varmuuden vuoksi vaikka toinenkin litra kermaa.

Luksusta juosta, kun lämpötila oli vaan hitusen päälle 20 astetta! Erittäin hitaasti löntystelin ja totesin, että syke pysyy oikein mukavasti alle 120! Ehkä kunnossa ei ole pahemmin vikaa.

Back
Ylös Bottom