Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppu on lähellä.Viimeinen lomapäivä.
Tuolla on keskellä vapaapainoaluetta valtava kattopömpeli joka pöhöttää neljään ilmansuuntaan. Yllättävän tehokas, ja kun yrittäjänä voi käydä kellonaikaan katsomatta ni pystyy valkkaa hyvän tovin jumpata. Usein saa olla rauhassa JA viileässä.Salilla...ilmastointi...ei ainakaan tehokas. Pakko mennä hyvissä ajoin.
Syö ihmistä kun joutuu jo kuudelta menemään yövurooon, on kyllä toisaalta vastapainona hienoa päästä sitten kuuden jälkeen aamulla kömpimään sänkyyn.Loppu on lähellä.
Hengissä.![]()
Yksi kuollut tasoristeyskolarissa Porissa – poliisi kertoo kahden moottoripyörällä ajaneen törmänneen junaan
Moottoripyörä ja juna ovat törmänneet toisiinsa Karjarannantien tasoristyksessä Porissa, tiedottaa poliisi.www.mtvuutiset.fi
Köntsä vielä hengissä?
Onkohan tuo terran kohdalla? Oon tässä kk sisään ollu kaks kertaa siinä puomilla aamulla kuuden aikaan niin että junaa ei tule mutta puomit kiinni. Oon vetäny uukkarin ja kiertäny kaupunginsairaalan viereisestä tasoristeyksestä. Odotellessa kattellu miten pyörät vetää läpi. Nyt ilmeisesti tuli juna.Jep, enkä tiedä, muistelenko väärin, mutta tuossa onnettomuuskohdan tasoristeyksessä on ainakin mielestäni puomit![]()
Joko se tai sitten se Nelostuotteen päädyn. Siinä joutuu kyllä aina venaamaan pitkään.Hengissä.
Onkohan tuo terran kohdalla? Oon tässä kk sisään ollu kaks kertaa siinä puomilla aamulla kuuden aikaan niin että junaa ei tule mutta puomit kiinni. Oon vetäny uukkarin ja kiertäny kaupunginsairaalan viereisestä tasoristeyksestä. Odotellessa kattellu miten pyörät vetää läpi. Nyt ilmeisesti tuli juna.
Ite tein vähän pihahommia tänään ja katsoin itseäni peilistä, kun kävin sisällä, niin qlin ääriviivat paistoi hienosti hiestä märkien valkoisten futisshortsien läpi.Valkoinen muovipaita, manboobsit ja tälläinen keli ei ole nätti yhdistelmä.
Meitsikin otti tänään 5 kierrosta saunalautalla. Kova setti.Ajankuluksi kävin metsästään uuden sompasaunan sijainnin.
Komiaa hommaa.Meitsikin otti tänään 5 kierrosta saunalautalla. Kova setti.
Ei mittää kuvia oisIte tein vähän pihahommia tänään ja katsoin itseäni peilistä, kun kävin sisällä, niin qlin ääriviivat paistoi hienosti hiestä märkien valkoisten futisshortsien läpi.

Harmittavasti, nyt on jo vaatteet vaihdettu ja suihkussa käyty, eikä tullut ikuistettua. Ensi kerralla sittenEi mittää kuvia ois![]()
Negative, olin sisällä ilman kenkiä.
Kaverilta sain. Eikö se niin aina mene? #köhköhmiten olet moisen omaan galleriaasi löytänyt![]()