Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20210704-193329_Gallery.webp

#voiveljet

Salilla...ilmastointi...ei ainakaan tehokas. Pakko mennä hyvissä ajoin.

Kohta tässä pääsekin jo nukkumaan, pakko vaan nukkua pitkät ja hyvät yöunet kun voi. Huomisesta alkaen taas valvotaan yöt ja nukutaan päivät.

Viimeinen lomapäivä.

Salilla...ilmastointi...ei ainakaan tehokas. Pakko mennä hyvissä ajoin.
Tuolla on keskellä vapaapainoaluetta valtava kattopömpeli joka pöhöttää neljään ilmansuuntaan. Yllättävän tehokas, ja kun yrittäjänä voi käydä kellonaikaan katsomatta ni pystyy valkkaa hyvän tovin jumpata. Usein saa olla rauhassa JA viileässä. 😍

Köntsä vielä hengissä?
Hengissä.
Jep, enkä tiedä, muistelenko väärin, mutta tuossa onnettomuuskohdan tasoristeyksessä on ainakin mielestäni puomit 🤔
Onkohan tuo terran kohdalla? Oon tässä kk sisään ollu kaks kertaa siinä puomilla aamulla kuuden aikaan niin että junaa ei tule mutta puomit kiinni. Oon vetäny uukkarin ja kiertäny kaupunginsairaalan viereisestä tasoristeyksestä. Odotellessa kattellu miten pyörät vetää läpi. Nyt ilmeisesti tuli juna.

Hengissä.

Onkohan tuo terran kohdalla? Oon tässä kk sisään ollu kaks kertaa siinä puomilla aamulla kuuden aikaan niin että junaa ei tule mutta puomit kiinni. Oon vetäny uukkarin ja kiertäny kaupunginsairaalan viereisestä tasoristeyksestä. Odotellessa kattellu miten pyörät vetää läpi. Nyt ilmeisesti tuli juna.
Joko se tai sitten se Nelostuotteen päädyn. Siinä joutuu kyllä aina venaamaan pitkään.

E. Jaa, saamani epävarman tiedon mukaan just toi Terran. Ja että kyseessä oli enemmän mopon näköinen laite kuin mp:n 🙁

Meitsikin otti tänään 5 kierrosta saunalautalla. Kova setti.
Komiaa hommaa.

En ole hetkeen saunalauttaillut, mutta on se mukavaa. Maisemat yleensä erinomaiset. Vettä saa jo viiden kierroksen aikana ottaa pari huikkaa. Eilen tuli käytyä vanhassa kivijalkasaunassa ja ei vaan viitsinyt ottaa paria kierrosta enempää. Muuten olisi mies kuiva ja veto pois.

Muuta havaittua: Woltit ja muut saisi kieltää lailla. Tässä kun aikalailla ravintoni syönyt ravinteleissa, niin taas tässä pizza hutissa ajankuluksi seurannut tuota Wolttihommaa. Morjes mitä käytöstä noilla läheteillä. Varmaan vituttaa raflan työntekijöitä, mutta pakko olla tuonkin palvelun piirissä, vaikka mitään rahaa siitä ei ravintolalle jää. En kyllä käyttäisi moisia, jos käyttäisin. Sen verran kiukuttelua ja epäasiallista käytöstä noilla ulkomaanvahvistuksilla.

Ette muuten usko kuinka luotettavasti lantion rtg-kuvassa indikaattori(*) osoittaa lonkkamurtuman suuntaan. Varmaan +80% (miehillä).

(*) qlli

Back
Ylös Bottom