Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kauhean hauskaa tehdäkään. Ja hikistä hommaa.aika nastyä on katella livenä oikeen ihmisen elvytystä :(
Ei vielä! Mutta hyvä tietää, että olet hengessä mukana.Löytyikö kortti?
Eiks se oo kuitenki sun serkku?Ei vielä! Mutta hyvä tietää, että olet hengessä mukana.
minä tuossa taannoin jo siikkerille kerroinkin; että on vähän noloa mennä niitä kortteja kyselemään teiniaikojen heilalta. Saakeli.
Pahempi juttu taisi olla se viive ennenkuin elvytys alkoiHereillä lähti kentältä. Mutta pitkä elvytys kyllä oli.
Hereillä lähti kentältä. Mutta pitkä elvytys kyllä oli.
Eiköhän urheilu-ura ollut siinä.Huh, toivottavasti nyt menee jatko hyvin.
Suattaapi olla.Eiköhän urheilu-ura ollut siinä.
Tuossa paikassa lienee paras mahdollinen paikka saada kohtaus, poislukien ehkä sairaalan monitorissa ollessa. Ammattilaisia, lääkkeitä ja deffa melko varmasti alle 100m päässä. e: todennäköisesti tuolla etäisyydellä vielä useitaPahempi juttu taisi olla se viive ennenkuin elvytys alkoi![]()
Silti taisi mennä jotain 4-5 min(?) ennen aloittamista. Sitä ainakin noi lähipiirin nukkumatti ja pumppumaakari piti pahana, mitä wappiviestejä seurasinTuossa paikassa lienee paras mahdollinen paikka saada kohtaus, poislukien ehkä sairaalan monitorissa ollessa. Ammattilaisia, lääkkeitä ja deffa melko varmasti alle 100m päässä.
On toki viive aloitukseen suurin paha, on myös toki helppo telkkarin äärestä tietää paremmin. Tiiä vaikka siellä olis deffa iskeny jonku kerran kammiovärinään ennen puNppauksen aloitusta..no minähän en siis nähny koko tilannetta, mutta olen kyllä ollut tilanteissa mukana yleisön edessä ja kommentoinut telkkarin äärestä..ja todennut että paikalla tilanne näyttää monesti kovin erilaiselta.Silti taisi mennä jotain 4-5 min(?) ennen aloittamista. Sitä ainakin noi lähipiirin nukkumatti ja pumppumaakari piti pahana, mitä wappiviestejä seurasin
edit. toi viive vain mun oma arvio
Mitä nää sydänperäiset äkkikuolemat nyt on? Ei ne nyt mitään ennen kuulumattomia ole, ainakin yks tuttukin kaatunu viimeisen kerran höntsä koriskentälle vajaan 40 iässä.Joku massive heart attack olis erinäköstä?