Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vielä! Mutta hyvä tietää, että olet hengessä mukana.

minä tuossa taannoin jo siikkerille kerroinkin; että on vähän noloa mennä niitä kortteja kyselemään teiniaikojen heilalta. Saakeli.
Eiks se oo kuitenki sun serkku?

Pahempi juttu taisi olla se viive ennenkuin elvytys alkoi 🙁
Tuossa paikassa lienee paras mahdollinen paikka saada kohtaus, poislukien ehkä sairaalan monitorissa ollessa. Ammattilaisia, lääkkeitä ja deffa melko varmasti alle 100m päässä. e: todennäköisesti tuolla etäisyydellä vielä useita

Viimeksi muokattu:
Tuossa paikassa lienee paras mahdollinen paikka saada kohtaus, poislukien ehkä sairaalan monitorissa ollessa. Ammattilaisia, lääkkeitä ja deffa melko varmasti alle 100m päässä.
Silti taisi mennä jotain 4-5 min(?) ennen aloittamista. Sitä ainakin noi lähipiirin nukkumatti ja pumppumaakari piti pahana, mitä wappiviestejä seurasin 😕

edit. toi viive vain mun oma arvio

Vähän paremmalta spekulaatiot näyttää täällä. Mitä sitten "has been stabilized" pitää sisällään. Oisko kuitenkin vaan Suomen järjetön ylivoima ja fyysisyys aiheuttanu romahduksen Tanskan huippupelaajalle enempi henkistä kautta? Joku massive heart attack olis erinäköstä? Alkuun näytti ihan todella pahalta, että henki lähti.

Silti taisi mennä jotain 4-5 min(?) ennen aloittamista. Sitä ainakin noi lähipiirin nukkumatti ja pumppumaakari piti pahana, mitä wappiviestejä seurasin 😕

edit. toi viive vain mun oma arvio
On toki viive aloitukseen suurin paha, on myös toki helppo telkkarin äärestä tietää paremmin. Tiiä vaikka siellä olis deffa iskeny jonku kerran kammiovärinään ennen puNppauksen aloitusta..no minähän en siis nähny koko tilannetta, mutta olen kyllä ollut tilanteissa mukana yleisön edessä ja kommentoinut telkkarin äärestä..ja todennut että paikalla tilanne näyttää monesti kovin erilaiselta.

Edelleen väitän että paljoa parempaa paikkaa saada kohtaus ei ole.

Joku massive heart attack olis erinäköstä?
Mitä nää sydänperäiset äkkikuolemat nyt on? Ei ne nyt mitään ennen kuulumattomia ole, ainakin yks tuttukin kaatunu viimeisen kerran höntsä koriskentälle vajaan 40 iässä.

Eikö ne jotain akuutteja sähkönjohtumisongelmia kai ole..en tiiä..tai jotain muuta piiloon jääneitä pumppujuttuja. Mikä on sinänsä jännä kun käsittääkseni nuo ammattiurheilijat tutkitaan aika kattavasti ennen palkanmaksun alkamista.

Back
Ylös Bottom