Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3827EA47-70D6-43F9-93A4-5E4DD5C51C88.webp

Tänään on ollut hyvä päivä ja yhtenä kohokohtana mm. kun tilitoimiston palkka-asiantuntija sanoi että ei sun kuule tolle saikkutyypille tartte enää mitään maksaa ja nää edellisetkin menee 50% alennuksella.
Toinen oli kahden asiakaspalvelijan samaistuminen toisiinsa, minulla on tavallaan osittain ulkoistettu se ja ratkaisimme asiakkaan ongelman joka ei oikeastaan edes ollut ongelma niin sai vittuilun palkaksi. Toinen totesi vain... kun näille toisille ei mikään riitä...

Nyt eversti aivastaa ja saunan ovi narahtaa!

Mulla on liikunnan ilo tyystin kadonnut, eilen oli todella mukavaa käydä uimassa vaikka sielläkin tuli toisinaan vaan lilluttua. 😀

Frisbeegolfista oli viikon tauko, salilla enkä lenkillä ole käynyt aikoihin. Mutta ei ole kärsivällisyyttä mihinkään on myös todella vaikee harjoitella progresiivisesti mitään.

Munkkeja ostan suhteellisen säännölisesti.

Tänään on ollut hyvä päivä ja yhtenä kohokohtana mm. kun tilitoimiston palkka-asiantuntija sanoi että ei sun kuule tolle saikkutyypille tartte enää mitään maksaa ja nää edellisetkin menee 50% alennuksella.
Toinen oli kahden asiakaspalvelijan samaistuminen toisiinsa, minulla on tavallaan osittain ulkoistettu se ja ratkaisimme asiakkaan ongelman joka ei oikeastaan edes ollut ongelma niin sai vittuilun palkaksi. Toinen totesi vain... kun näille toisille ei mikään riitä...

Nyt eversti aivastaa ja saunan ovi narahtaa!
Eikes se Kela maksa kun saikkua riittämiin. Jos nuinkin aivastuttaa niin kengi poies jollain syyllä esim yt.

Back
Ylös Bottom