Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on koeajettu Q4 e-tron ja sen pitäisi olla vielä laadukkaampi kuin IQ.4 tai Enyaq ( sama alusta kaikissa) niin onhan noi nyt aivan paskoja (äänekäs, kömpelö, tehoton...). Tosin toi olisi tullut kakkosautoksi mutta ei saatana, ei pysty.

Jännästi ne mielipiteetä näemmä jakautuu.
Itse en ole koeajanut kuin ID.4:n, mutta mun mielestä se oli hyvän kokoinen, näppärä ajaa, hiljainen moottoritielläkin ja riittävän tehokas normaaliin ajoon.
Siksipä sellainen itselle tuleekin. Mutta nämä on näitä. Mielipideasioita. Makuasioita jopa.

Fazerilla taitaa olla kesähessut markkinointitiimin puikoissa, tyrskähdin hieman
1623403460649.webp

taas jotain huumoria jota ammattikoululaiset ei ymmärrä

missä kohtaa olisi pitänyt hymyillä?

Tämä Merus Power tuli hokattua vasta nyt, eli liian myöhään. Listautumishinta olluna 5,60. Parissa päivässä menny ylös aika sutena, melkein 9 eurua hinta nyt. Aika trendikäs ala energy storage juttuja.

taas jotain huumoria jota ammattikoululaiset ei ymmärrä

missä kohtaa olisi pitänyt hymyillä?
Hauska juttu menee yleensä pilalle jos sitä joutuu selittämään

Julkiseen feediin laitettu testimielessä viesti ja vielä kirjoitusvirheellä - "testo". Onkohan joku pakkislainen asialla.

Henkilökunnassa ilmiselvästi kesänyybejä.

Heiltä puuttuu ymmärrys siitä, kuinka asiakaslogistiikalle v******lu aiheuttaa välittömästi seuraavien kuljetuserien myöhästelyä. Kilteille tapauksille asiakkaat lipuvat huomattavasti sujuvammin!

Jos niille antaa yhtään löysää, niin ne jyrää meitin.

Henkilökunnassa ilmiselvästi kesänyybejä.

Heiltä puuttuu ymmärrys siitä, kuinka asiakaslogistiikalle v******lu aiheuttaa välittömästi seuraavien kuljetuserien myöhästelyä. Kilteille tapauksille asiakkaat lipuvat huomattavasti sujuvammin!

Jos niille antaa yhtään löysää, niin ne jyrää meitin.
Minulla oli tänään vuoden mukavin asiakas. Kiva työpäivä. Työpäivän mukavuuteen vaikuttaa tietty sekin, kun pääsi pari tuntia etuajassa kotiin.

Back
Ylös Bottom