Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Välillä yrittäny kuunnella noita videoita/biisejä mitä tänne tuupataan. Loppuu kun se ördääjä alottaa. Mut mikä tää juttu on että ördäys on siistii tai hianoo? Mun mielstä ei vaan ole eikä niinku mitenkään lahjakasta tms. pikemminkin päinvastoin. Noita musiikkejahan kuuntelis jos laulaja vetelis ku Ronnie James Dio, mut en sitä ördäystä pysty. Olen vanha jopa tällä palstalla ehkä kun en ymmärrä.

Välillä yrittäny kuunnella noita videoita/biisejä mitä tänne tuupataan. Loppuu kun se ördääjä alottaa. Mut mikä tää juttu on että ördäys on siistii tai hianoo? Mun mielstä ei vaan ole eikä niinku mitenkään lahjakasta tms. pikemminkin päinvastoin. Noita musiikkejahan kuuntelis jos laulaja vetelis ku Ronnie James Dio, mut en sitä ördäystä pysty. Olen vanha jopa tällä palstalla ehkä kun en ymmärrä.
Tässä kaunista laulua sinulle.

View: https://youtu.be/SQNtGoM3FVU

Mikäs täs ollessa.

Liitteet

• IMG_20210530_020200.webp
    IMG_20210530_020200.webp
    70,1 KB · Katsottu: 80
Miten noista nykypäivänä tietää, et ei mene fyrkat johonkin 17v somalien salikortteihin ja nyrkkeilyharrastuksiin ja uuteen ii-phoneen?
Itsellä on vielä luottoa näihin.
Spr tekee toki hyvääkin mutta se on kyllä muuttunut ihan yritykseksi jonka organisaation pyörittäminen nielee liian ison osan lahjoituksista.

Onhan SPR:lläkin omat skandaalinsa ollut, niin kuin varmaan kaikilla avustusjärjestöillä. Joku vetää aina välistä.

SOS-lapsikylä on lastensuojelun palveluntuottaja ja tekevät hiton hyvää työtä, sen tiedän. Heikäläisten skandaaleihin en ole perehtyny, mutta kyllähän se "voittoa tavoittelematon" aina vähän kulmia nostattaa.

Onhan SPR:lläkin omat skandaalinsa ollut, niin kuin varmaan kaikilla avustusjärjestöillä. Joku vetää aina välistä.

SOS-lapsikylä on lastensuojelun palveluntuottaja ja tekevät hiton hyvää työtä, sen tiedän. Heikäläisten skandaaleihin en ole perehtyny, mutta kyllähän se "voittoa tavoittelematon" aina vähän kulmia nostattaa.
Mitään ei pysty tekemään ilmaiseksi.

Kertokaas mikä on idioottimaisen yksinkertainen piirto-ohjelma jossa on asteikko että saa tehtyä mittakaavassa?
Kun ei jaksaisi alkaa opettelemaan mitään cad juttuja ja lähinnä tarvitsee piirtää rakennusten pohjakuvia, siksi se mittakaava. Mutta ei tartte olla mitään dwg muotoa tjsp. kun tulee vain omaan käyttöön.

Opettele suosiolla joku CAD. Osaat sitten käyttää niitä kaikkia, kun opettelet yhden.

Oikealla ohjelmalla tulee äkkiä kuviin dimensiot, on olemassa valmiit käskyt hankalempien muotojen pinta-alojen laskemiseen jne.
Oon joskus koittanut mutta ei vaan huvita alkaa opettelemaan.
Enkä tosiaan tarttis kuin nyt akuutisti kun muuten noi hoitaa ammattilaiset ja niillä on töitä suunnilleen ns. vitusti niin ei viittis pikkujutuilla rääkätä.

Eiköhän se oo joku CAD-ohjelma. Sillä nyt piirtää varmaan 2 min videon katsonnalla jo neliöitä, vaikka ei ole kokemusta kuin pasianssin peluusta wintous koneella.

Jos ei, niin paperia pöytälle ja viivotin + kynä.

Back
Ylös Bottom