maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitäkin on monenlaista vaikka saattaa kuulostaakin kaikki örinä samalta. Pitää vaan löytää sellasta mikä miellyttää korvaa.mut en sitä ördäystä pysty.
Tässä kaunista laulua sinulle.Välillä yrittäny kuunnella noita videoita/biisejä mitä tänne tuupataan. Loppuu kun se ördääjä alottaa. Mut mikä tää juttu on että ördäys on siistii tai hianoo? Mun mielstä ei vaan ole eikä niinku mitenkään lahjakasta tms. pikemminkin päinvastoin. Noita musiikkejahan kuuntelis jos laulaja vetelis ku Ronnie James Dio, mut en sitä ördäystä pysty. Olen vanha jopa tällä palstalla ehkä kun en ymmärrä.
Itsellä on vielä luottoa näihin.Miten noista nykypäivänä tietää, et ei mene fyrkat johonkin 17v somalien salikortteihin ja nyrkkeilyharrastuksiin ja uuteen ii-phoneen?
Vahva sama. Esim tuota jinjeriä kuuntelis ihan ilolla, kunnes..Noita musiikkejahan kuuntelis jos laulaja vetelis ku Ronnie James Dio, mut en sitä ördäystä pysty. Olen vanha jopa tällä palstalla ehkä kun en ymmärrä.
Mitään ei pysty tekemään ilmaiseksi.Onhan SPR:lläkin omat skandaalinsa ollut, niin kuin varmaan kaikilla avustusjärjestöillä. Joku vetää aina välistä.
SOS-lapsikylä on lastensuojelun palveluntuottaja ja tekevät hiton hyvää työtä, sen tiedän. Heikäläisten skandaaleihin en ole perehtyny, mutta kyllähän se "voittoa tavoittelematon" aina vähän kulmia nostattaa.
Opettele suosiolla joku CAD. Osaat sitten käyttää niitä kaikkia, kun opettelet yhden.Kun ei jaksaisi alkaa opettelemaan mitään cad juttuja
Oon joskus koittanut mutta ei vaan huvita alkaa opettelemaan.Opettele suosiolla joku CAD. Osaat sitten käyttää niitä kaikkia, kun opettelet yhden.
Oikealla ohjelmalla tulee äkkiä kuviin dimensiot, on olemassa valmiit käskyt hankalempien muotojen pinta-alojen laskemiseen jne.
Kertokaas mikä on idioottimaisen yksinkertainen piirto-ohjelma jossa on asteikko että saa tehtyä mittakaavassa?
Näyttää siinäkin olevan viivain, en tiedä miksi sekin tuntuu hankalalta. En ole varmaan tarpeeksi motivoinut vaan, lompakko esiin.Paint
Näihin tosi hyvät kirjat- ja videot olemassa. Viivojen piirto on sen jälkeen todella helppoa, kun on asetukset kunnossa. Et voi piirtää vahingossa kieroon ja viivojen päät pamahtaa ortholla yhteen.Oon joskus koittanut mutta ei vaan huvita alkaa opettelemaan.