Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perjantaipöhnä on aina kustannustehokasSöin ihan reilusti pohjille ja nyt lipitellyt melkein koko tölkillisen olutta. Ihan tillintallin.
Juma kun ehditte kirjoittamaan paljon kun ei ole päivystämässä....
Olikohan gontsa menossa hesaan tänään, joku ohitteli peräkärryn kanssa 100km/h asuntoautoa joka ajoi 99km/h motarilla. Luonnollisesti otti vasemman kaistan kilometrin ennen a-autoa, se oli virhe koska yhtään enempää miettimättä pyyhkäisin oikealta ohi.
Nyt on vahva viikko ja mm. asianajajaan otettu yhteyttä jne. mukavaa.
Mikäli ois ollut syömättä ja käynyt pitkässä saunassa niin puntari olisi mennyt alle 80kg. -5kg/2 viikkoa ja ainoastaan töitä tekemällä!!
Mä tykkään ajella joka perjantai tsadiin!Syyllistyit siis rikokseen. En ollut minä, muuten sopis kuvaukseen. Kyllä tästä hyvä mieli tuli kuitenkin.
välttelen kaikin mahdollisin keinoin niinkin vastenmielistä mestaa kuin Hesa.
pori o kuitenki Pori
Ois ihan täydellinen, harmi ku on syrjässä.Heti tuli tuosta mökki-ilmosta @Laardi mieleen
![]()
16 m² Neitsaari 31, 54960 Taipalsaari Mökki tai huvila Ka...
Katso 17 kuvaa tästä 65000 €, Oma saari, 16 m² Loma-asunnot Va...asunnot.oikotie.fi
Kylmä ollut. Maanantaina Ähtärin eläinpuistossa villasukat, välihousut, kollarit, pitkähihainen, tuulipuvuntakki, villapaita, lapaset, panta, eikä ollu liikaa päällä.Lomaviikko lopuillaan ja alkaa sää hiukka lämmitä. Onko Kajsnalla ollut kylmää?
NoinKylmä olut.
Ähtärin eläinpuistossa
Siis, on n. 700 kilsaa liian etelässä.Ois ihan täydellinen, harmi ku on syrjässä.
Suattaa tuota mahtuva tae olla mahtumatta...claccicta
![]()
Rekka jysähti siltaan Hyvinkäällä – tältä näytti irrotusoperaatio
Kuopiolaisen ajoneuvoyhdistelmän jumittuminen Hyvinkään keskustassa pääradan alle johtui paikalta hävinneestä alituksen korkeudesta kertovasta liikennemerkistä.www.is.fi
Minun piti päästä tänään puolilta päivin Vehmasmäen eläinpuistoon, mutta juuri lähdön hetkellä huomattiin, että perjantaisin se avautuu vasta klo 16. Ajettiin sitten R-lahteen, mutta siellä ei vielä ollut eläimiä. Tai näin minä perhosen ja pääskysen.Kylmä ollut. Maanantaina Ähtärin eläinpuistossa