Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin ihan reilusti pohjille ja nyt lipitellyt melkein koko tölkillisen olutta. Ihan tillintallin.

Juma kun ehditte kirjoittamaan paljon kun ei ole päivystämässä....

Olikohan gontsa menossa hesaan tänään, joku ohitteli peräkärryn kanssa 100km/h asuntoautoa joka ajoi 99km/h motarilla. Luonnollisesti otti vasemman kaistan kilometrin ennen a-autoa, se oli virhe koska yhtään enempää miettimättä pyyhkäisin oikealta ohi.

Nyt on vahva viikko ja mm. asianajajaan otettu yhteyttä jne. mukavaa.
Mikäli ois ollut syömättä ja käynyt pitkässä saunassa niin puntari olisi mennyt alle 80kg. -5kg/2 viikkoa ja ainoastaan töitä tekemällä!!

Syyllistyit siis rikokseen. En ollut minä, muuten sopis kuvaukseen. Kyllä tästä hyvä mieli tuli kuitenkin.

välttelen kaikin mahdollisin keinoin niinkin vastenmielistä mestaa kuin Hesa.

pori o kuitenki Pori

Syyllistyit siis rikokseen. En ollut minä, muuten sopis kuvaukseen. Kyllä tästä hyvä mieli tuli kuitenkin.

välttelen kaikin mahdollisin keinoin niinkin vastenmielistä mestaa kuin Hesa.

pori o kuitenki Pori
Mä tykkään ajella joka perjantai tsadiin!
Ja... mikäli ohittaja on valmiiksi oikealla kaistalla niin saa ohittaa motarilla, koukata ei saa.

Olipas perkuleen huonosti viskejä vähän pienemmissä puteleissa tuossa lähialkossa. En viiti mitään 7dl lekoja ostaa, kun en sais tirvottua niitä tällä vuosikymmenellä, mutta pienemmistä puteleista ainut oli Bowmoren 12-vuotias, jota viittii juoda.. Kestää tuo 35cl:kin varmaan hetken aikaa, kun tahti ollut se 4-6cl per viikko.

Vertauksen vuoksi railakkaimpaan kyyppariaikaan joskus kymmenisen vuotta sitten joku 40+ annosta per vko aika vakio.

claccicta

Suattaa tuota mahtuva tae olla mahtumatta...

Kylmä ollut. Maanantaina Ähtärin eläinpuistossa
Minun piti päästä tänään puolilta päivin Vehmasmäen eläinpuistoon, mutta juuri lähdön hetkellä huomattiin, että perjantaisin se avautuu vasta klo 16. Ajettiin sitten R-lahteen, mutta siellä ei vielä ollut eläimiä. Tai näin minä perhosen ja pääskysen.

Back
Ylös Bottom