Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ommuuten nälkä ja kova. Nollakolaa ostin, säästän sitä vielä hetken.

Olenkohan hyvä PJ, kun lyön luurin korvaan, jos en jaksa kuunnella turhaa kitinää. Ainakin sen verran hyvä, että jatkanut vuodesta toiseen eikä sinänsä ahista. Kuuntelen siihen saakka, kun palaute on asiallista, sit kun alkaa oman pahan olon purku, niin kiitos ja moro.

Minä ihmettelen ihmisten kovaa hinkua puhelimessa ajan tuhlaamiseen kun saman voi hoitaa esim. sähköpostitse muutamassa sekunnissa?
Minä yleensä soitan. Jaksa lähettää sataa viestiä ees ja taas. Soitolla selviää kerralla.

Toki, riippuu asiasta.

Joskus viestiä, jos kymysyksiä vähemmän.

Olen käynyt täysperällä paikallisen mäkkärin pihalla, keskellä yötä tulin kotio ja matkalla näkyi kultaiset kaaret jotka veti puoleensa.
Kyllähän siinä hieman istutukset otti siipeensä kun ei jaksanut yhdistelmää katkaista mutta ei pahasti.

Olen käynyt täysperällä paikallisen mäkkärin pihalla, keskellä yötä tulin kotio ja matkalla näkyi kultaiset kaaret jotka veti puoleensa.
Kyllähän siinä hieman istutukset otti siipeensä kun ei jaksanut yhdistelmää katkaista mutta ei pahasti.
Joissakin paikoissa on autokaistan luukun kohdalla jotain katosvirityksiä, epäilen ettei siitä mahdu kuormurilla.

Voisi tietysti laittaa bk:lle sähköpostilla tiedustelua että mahtuuko sotilasajoneuvolla asioimaan.

Joissakin paikoissa on autokaistan luukun kohdalla jotain katosvirityksiä, epäilen ettei siitä mahdu kuormurilla.

Voisi tietysti laittaa bk:lle sähköpostilla tiedustelua että mahtuuko sotilasajoneuvolla asioimaan.
Riippuu varmaan sotilasajoneuvosta. Esimerkiksi Leopard oletettavasti tekee tarvitsemansa tilan itselleen, niin halutessaan 😁

Voihan sitä käydä katsomassa mahtuuko, jos ei niin sitten johonkin perinteisemmälle rillille ja makper.
Jos pussiin sisällyttäisi jotakin metallista, niin voisimme onkia sen magneetilla.

Tosin, jos sellainen 200 kg magneetti tarraa siihen asiointitiskiin, niin sitten ollaan yhdessätuumin kiskomassa sitä irti.

Jos pussiin sisällyttäisi jotakin metallista, niin voisimme onkia sen magneetilla.

Tosin, jos sellainen 200 kg magneetti tarraa siihen asiointitiskiin, niin sitten ollaan yhdessätuumin kiskomassa sitä irti.
Laittaa sen narun vaan vetokoukkuun niin eiköhän lähde.

Back
Ylös Bottom