Deleted member 43228
Ommuute sitte sellanen keltanen passi mulla, että ei ihan heti taudit pomppaa.Olis se kyllä noille reissuille hyvä ottaa kaikki mahtolliset rokotteet.
Kattavuutta: ON.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ommuute sitte sellanen keltanen passi mulla, että ei ihan heti taudit pomppaa.Olis se kyllä noille reissuille hyvä ottaa kaikki mahtolliset rokotteet.
Erinomaista. Saatetaan nimittäin piipahtaa rillillä.Ommuute sitte sellanen keltanen passi mulla, että ei ihan heti taudit pomppaa.
Kattavuutta: ON.
Jumalaut. Se on makkaraperunat ja iso maito.Erinomaista. Saatetaan nimittäin piipahtaa rillillä.
Toinen vaihtoehto oli BK:n autokaistalle aiheuttamaan pientä sekaannusta.Jumalaut. Se on makkaraperunat ja iso maito.
Hmm... Siinäkin voisi olla ideaa. Mielenkiintoinen tapahtuma ottaa tuotteet kyytiin.Toinen vaihtoehto oli BK:n autokaistalle aiheuttamaan pientä sekaannusta.
Minä yleensä soitan. Jaksa lähettää sataa viestiä ees ja taas. Soitolla selviää kerralla.Minä ihmettelen ihmisten kovaa hinkua puhelimessa ajan tuhlaamiseen kun saman voi hoitaa esim. sähköpostitse muutamassa sekunnissa?
Siitä toimihenkilön luukustahan näkyy vain etupyörä ja kartaani.Hmm... Siinäkin voisi olla ideaa. Mielenkiintoinen tapahtuma ottaa tuotteet kyytiin.
Joissakin paikoissa on autokaistan luukun kohdalla jotain katosvirityksiä, epäilen ettei siitä mahdu kuormurilla.Olen käynyt täysperällä paikallisen mäkkärin pihalla, keskellä yötä tulin kotio ja matkalla näkyi kultaiset kaaret jotka veti puoleensa.
Kyllähän siinä hieman istutukset otti siipeensä kun ei jaksanut yhdistelmää katkaista mutta ei pahasti.
Siitä hyvä koittaa navan lämpö pitkän marssin päätteeksi.Siitä toimihenkilön luukustahan näkyy vain etupyörä ja kartaani.
Riippuu varmaan sotilasajoneuvosta. Esimerkiksi Leopard oletettavasti tekee tarvitsemansa tilan itselleen, niin halutessaanJoissakin paikoissa on autokaistan luukun kohdalla jotain katosvirityksiä, epäilen ettei siitä mahdu kuormurilla.
Voisi tietysti laittaa bk:lle sähköpostilla tiedustelua että mahtuuko sotilasajoneuvolla asioimaan.
Joo ei siihen suoraan päässyt, pakko oli laskeutua alas rahvaan pariin.Siitä toimihenkilön luukustahan näkyy vain etupyörä ja kartaani.
Voihan sitä käydä katsomassa mahtuuko, jos ei niin sitten johonkin perinteisemmälle rillille ja makper.Siitä hyvä koittaa navan lämpö pitkän marssin päätteeksi.
Jos pussiin sisällyttäisi jotakin metallista, niin voisimme onkia sen magneetilla.Voihan sitä käydä katsomassa mahtuuko, jos ei niin sitten johonkin perinteisemmälle rillille ja makper.
Laittaa sen narun vaan vetokoukkuun niin eiköhän lähde.Jos pussiin sisällyttäisi jotakin metallista, niin voisimme onkia sen magneetilla.
Tosin, jos sellainen 200 kg magneetti tarraa siihen asiointitiskiin, niin sitten ollaan yhdessätuumin kiskomassa sitä irti.