Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa meinaatko, että juomissa ei ole ollenkaan niitä kalorioita? Kyllähän neki alkaa lihottaa, jos tarpeeksi paljon juo.

Jos aloittaa puoliltapäivin terassipäivystyksen, niin hyvästikin joutuu välillä pitämään ruokatunnin tai parikin purilaisten/pihvin merkeissä, että jaksaa kupitella iltaan. Tuskin siinä hommassa laihtumaan pääsee.

Tommonen kilohan heilahtaa nesteitä, kun sattuu nukkumaan vähän huonosti tai sattuu vituttamaan joku asia X ja vähän pukkaa stressiä. Nukkuu päivän parin päästä paremmin ja käy pari kertaa kusella, niin veks on.

Itellä väkisin salilla käyminen rupes lähinnä lisäämään stressiä sen sijaan, että ois hyvää oloa ylläpitävää liikuntaa, niin jätin kokonaan poies lukuunottamatta bodausta käsipainoilla himassa.
Sama täällä paitsi ei ole kotonakaan painoja.
Oikeastaan eniten harmittaa kun hauiksessa ei pullota suoni, ei se ole koskaan kummoisesti muutenkaan mutta itselle se on joku juttu.
Tämän tilanteen voisi ehkä korjata käsipainosarjalla ja nitkuttamalla hauista ja ojentajaa vuoropäivinä.

Melkein viime vuonna sen pyörän ostin, mutta sain niin paskaa palvelua paikallisesta pyöräkaupasta, että en viitsi enää. Eikä mun selkä kumminkaan kestäisi mitään pitkiä pyörälenkkejä, korkeintaan koskelle: mallas ja takaisin.
Suåsittelen golffia. Täyskierros auringossa kestää 4-5 tuntia. Palaa nimittäin rasva (ja hermo).

e. Saman se kestää satoi tai paistoi..

Sama täällä paitsi ei ole kotonakaan painoja.
Oikeastaan eniten harmittaa kun hauiksessa ei pullota suoni, ei se ole koskaan kummoisesti muutenkaan mutta itselle se on joku juttu.
Tämän tilanteen voisi ehkä korjata käsipainosarjalla ja nitkuttamalla hauista ja ojentajaa vuoropäivinä.
Kyllähän toistoilla pumppia saa. Ja kovin läsö ei toki parane olla, jos haluaa, että suonet näkyy. Meikäläisellä kaatuu jo tohon vikaan :D

Mut tässä on parin viimeisen vuoden joutunu remontoimaan tiettyjä juttuja korviensa välissä ja sivussa on tullut se, ettei oo pakko koittaa bodata, että pystyy oleen ittensä kanssa.

Rupesin navettaa siivoomaan niin löytyi kaiken romun seasta tämmönen jonka olemassa olosta ei ollut aijemmin mitään hajua. Sopinee ketjun teemaan.
IMG_20210515_110227_copy_1843x1382.webp

Jos aloittaa puoliltapäivin terassipäivystyksen, niin hyvästikin joutuu välillä pitämään ruokatunnin tai parikin purilaisten/pihvin merkeissä, että jaksaa kupitella iltaan. Tuskin siinä hommassa laihtumaan pääsee.

Ai niin joo, kun on tommosta terassipäivystystäkin olemassa. Minä ajattelin semmosta, että lähdetään illalla juomaan ja vedetään rynnäkkökännit eikä syödä siinä välillä mitään. Että kyllähän sellaisesta määrästä alkoholijuomia voi kertyä niitä kaloreita enemmän ku mitä pyöräily terassille ja takaisin siinä kohtaa kuluttaa.

Kyllähän toistoilla pumppia saa. Ja kovin läsö ei toki parane olla, jos haluaa, että suonet näkyy. Meikäläisellä kaatuu jo tohon vikaan :D

Vatsapalikkaprojektissa huomas aikoinaan, että onhan sitä läskiä enempi ku uskokaan. Ja ilman läskiä sitten kun oikeesti sai palikat näkyviin jotenkuten tyydyttävästi, niin paino oli jotain aivan naurettavan alhaista. Kaikenkaikkiaan henkisesti raskas matka ropan realiteetteihin nämä tämmöiset, en suosittele. =D

Vatsapalikkaprojektissa huomas aikoinaan, että onhan sitä läskiä enempi ku uskokaan. Ja ilman läskiä sitten kun oikeesti sai palikat näkyviin jotenkuten tyydyttävästi, niin paino oli jotain aivan naurettavan alhaista. Kaikenkaikkiaan henkisesti raskas matka ropan realiteetteihin nämä tämmöiset, en suosittele. =D
No tää!
Olinhan mä muutama vuosi sitten kohtuullisen tiukassa kunnossa, paino 69kg :X3:
Nyt 20kg enempi ja voimaa vähempi eli läski voittanut lihaksen, jälleen kerran.

No tää!
Olinhan mä muutama vuosi sitten kohtuullisen tiukassa kunnossa, paino 69kg :X3:
Nyt 20kg enempi ja voimaa vähempi eli läski voittanut lihaksen, jälleen kerran.

Tarinani on lähes identtinen. :LOL:

E: tuli mieleen että alimmillaan paino tais olla jotain 66kg. :david:

Viimeksi muokattu:
Tommonen kilohan heilahtaa nesteitä, kun sattuu nukkumaan vähän huonosti tai sattuu vituttamaan joku asia X ja vähän pukkaa stressiä. Nukkuu päivän parin päästä paremmin ja käy pari kertaa kusella, niin veks on.

Itellä väkisin salilla käyminen rupes lähinnä lisäämään stressiä sen sijaan, että ois hyvää oloa ylläpitävää liikuntaa, niin jätin kokonaan poies lukuunottamatta bodausta käsipainoilla himassa.
Mulla ei kyllä heilu stressistä, aika vakaana pysyy puolen kilon sisällä, jos syönti pysyy kurissa. Sitten kun vähänkin lipsahtaa niin +1-2kg välittömästi mitä sitten saa viikon-kaks odottaa pois.

Mää oon monesti miettiny että olisko järkevää hommata punttivehkeet kotia ja tullut siihen lopputulokseen, että käyttämättä jäisi. Kun "lähtee salille" tulee tehtyäkin, mutta jos ne tossa vieressä olis, niin sohvan vetovoima olisi vahvempi.

Kun "lähtee salille" tulee tehtyäkin, mutta jos ne tossa vieressä olis, niin sohvan vetovoima olisi vahvempi.
Tärkeää tuntea itsensä! Minulla onnistuu kotona treenaaminen kun ajoitan sen oikein: Mikään ei onnistu sen jälkeen kun asettaudun olohuoneeseen ja/tai alan syömään. Kaiken pitää tapahtua ennen, muuten ei tule mitään.

Sanonkin usein, kun päivä on "täynnä" ja työt ja harrastukset yms. tehty, että:
"En aio tehdä tänään enää mitään muuta kuin maata ja syödä."
"Nyt minä alan syömään!"

Päivän paras hetki? 🤔😅

Tärkeää tuntea itsensä! Minulla onnistuu kotona treenaaminen kun ajoitan sen oikein: Mikään ei onnistu sen jälkeen kun asettaudun olohuoneeseen ja/tai alan syömään. Kaiken pitää tapahtua ennen, muuten ei tule mitään.
Siksi työpäivinä salille mennään suoraan töistä, kulkematta sohvan kautta.

Mää oon monesti miettiny että olisko järkevää hommata punttivehkeet kotia ja tullut siihen lopputulokseen, että käyttämättä jäisi. Kun "lähtee salille" tulee tehtyäkin, mutta jos ne tossa vieressä olis, niin sohvan vetovoima olisi vahvempi.

Treenin saa alotettua kotona, mut jos on jotenkin huono fiilis, niin se haihtuu himassa paljon huonommin/hitaammin kuin salilla.

Varmaankin ihan oikeasti se sohva esim. sieltä jotenkin tsykologisesti lähettää signaalia että "luovuta!". =D
Jos taasen on hyvä fiilis, niin himassa voipi olla se treeni mukavampaakin ja saada aikaiseksi kaikennäköistä extraa ja kokeilua jne.

Jaa meinaatko, että juomissa ei ole ollenkaan niitä kalorioita? Kyllähän neki alkaa lihottaa, jos tarpeeksi paljon juo.

meinaan, että helpommin ja huomaamattomammin syömällä tuhat kaloria ottaa ku juomalla

Back
Ylös Bottom