Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei suinkaan mahdotonta. Mutta alkuviikolle ennustan sen verran lihavaa oloa, että loppuviikkoon painottunee. e: mikäli kunnan sääennuste pitää paikkaansa, niin ke-to akseli on jyrkkä ehkä.aukeaako Tohtorin mallaskoskikausi ensiviikolla?
luvattu melkomoisen kesäistä keliä a-oluen nautintaa ajatelleen, saattaa olla aurinkoterassilla ryysis! &arkipyhän
Voi jössesOnko sulla ollut tämän päivän missiona saada aikaan mulle paska fiilis?![]()
Niin siis onhan ne kuitenkin miesten vaatteita?Musta on tullu joku ihme vaatehifistelijä/hihhuli. Lukion menin varmaan yksillä verkkareilla, yliopistossa paljoa parempaa ollu. Nyt on kaikennäköstä muka enemmän ja vähemmän kallista rytkyä joka ei kumminkaan näytä miltään. Ja yhtä urpo naamasta kuin ennenkin.
Juu-Niin siis onhan ne kuitenkin miesten vaatteita?
ei.Ettei mitään cross-fit-dressing hommaa.
Kai Gimmelin pipo edelleen olemassa??kuntit, älmäni ensimmäinen selfie!
kaveri,koulukaveri,investoi webkameraan
täytyihän sitä kokeilla vuonna -03
katso liitettä 228071
Tuohon habitukseen sopisi kyllä paremmin karjala-pipo.Kai Gimmelin pipo edelleen olemassa??
Saako sillä sjoella pimpettiä?
Saako sillä sjoella pimpettiä?
Ollapa norppana kivellä köllöttelemässä. Elämässä on kaikki ns. hyvin vaan meinaa pukkaa jonkinlaista eksistentiaalista kriisiä.![]()
Saimaannorppa on klikkauksen päässä
Erittäin uhanalaisten saimaannorppien köllöttelyä seurataan WWF:n Luontoliven suorassa lähetyksessä.wwf.fi
Siellä köllöttää
Kyllä se todnäk rupeaa olemaan jokaisessa isommassa kaupungissa niin, että ilmaiset (ja lähellä tiuhempaa asutusta olevat) radat ovat aivan tukossa. Lisänä täällä vielä kaikenlainen kiekkojen pölliminen on kasvanut ja mennyt jo aika härskiksikin, kun suunnilleen silmien alta koittaa joku viedä kiekkoja - yrittäjiä ihan junnuista aikuisiin.
Joten: itekin maksanut kausikorttia jo pari kautta ja käytetään 90 pinnaisesti maksullisia ratoja. Tää jonkinlainen ykkösrata on vielä sen verran syrjässä, että vaikuttaa väkiseltään vähän kävijämääriin, niin saadaan käytännössä aina heittää ilman jonotuksia.
Itselläni hiukka verrattavissa oleva kokemus Nerdee -orkesterin kanssa nuorena kollina.haluatteko kuulla yhten elmäni sykähdyttävimmän hetken:
ko. org. esterin GAYkalla vaasan hullussa pullossa Minä pipo päässä, lähes eturivissä, ja Jenni Vartijainen katsoi Minua suoraan silmiin
sitä,hetkeä;en unohda ikinä
Ei täällä oo kuin yksi maksuton 18-väyläinen kaupungin alueella tai varmaan lähimmän 20km alueellakaan. 5-10 väyläisiä lähiratoja on sit useampia maksuttomia, mutta tosiaan kaikki muut 18-väyläiset maksaa, mikä on vaan hyvä minusta. Karsii spedejä ja useimmassa tapauksessa näkyy myös radan ylläpidossa.Mis on maksullisia fribaratoja? En tiedä yhtään. Ei ainakaan 100km säteellä ole minun lokaatiosta.