Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täälä kun on vanhoja muisteltu niin tässä selfieni vuodelta -19 @ukkonooa

IMG_1198.jpg

aukeaako Tohtorin mallaskoskikausi ensiviikolla?
luvattu melkomoisen kesäistä keliä a-oluen nautintaa ajatelleen, saattaa olla aurinkoterassilla ryysis! &arkipyhän
Ei suinkaan mahdotonta. Mutta alkuviikolle ennustan sen verran lihavaa oloa, että loppuviikkoon painottunee. e: mikäli kunnan sääennuste pitää paikkaansa, niin ke-to akseli on jyrkkä ehkä.

Viimeksi muokattu:
Musta on tullu joku ihme vaatehifistelijä/hihhuli. Lukion menin varmaan yksillä verkkareilla, yliopistossa paljoa parempaa ollu. Nyt on kaikennäköstä muka enemmän ja vähemmän kallista rytkyä joka ei kumminkaan näytä miltään. Ja yhtä urpo naamasta kuin ennenkin.

Musta on tullu joku ihme vaatehifistelijä/hihhuli. Lukion menin varmaan yksillä verkkareilla, yliopistossa paljoa parempaa ollu. Nyt on kaikennäköstä muka enemmän ja vähemmän kallista rytkyä joka ei kumminkaan näytä miltään. Ja yhtä urpo naamasta kuin ennenkin.
Niin siis onhan ne kuitenkin miesten vaatteita?

Ettei mitään cross-fit-dressing hommaa.

Hirvitilanteesta sen verran että 19 mennyt yli vesistön.

Parhaillaan pari mölliä kuvissa.

Saako sillä sjoella pimpettiä?

Tottakai ON!

ei ole tullut täälä kokeiltua, vaasassa jouduin lainaamaan sitä koulussa yhdelle henkilökunnallekkin(nainen) illanviettoon, kun oli niin kares siitä

haluatteko kuulla yhten elmäni sykähdyttävimmän hetken:
ko. org. esterin GAYkalla vaasan hullussa pullossa Minä pipo päässä, lähes eturivissä, ja Jenni Vartijainen katsoi Minua suoraan silmiin
sitä,hetkeä;en unohda ikinä

Kyllä se todnäk rupeaa olemaan jokaisessa isommassa kaupungissa niin, että ilmaiset (ja lähellä tiuhempaa asutusta olevat) radat ovat aivan tukossa. Lisänä täällä vielä kaikenlainen kiekkojen pölliminen on kasvanut ja mennyt jo aika härskiksikin, kun suunnilleen silmien alta koittaa joku viedä kiekkoja - yrittäjiä ihan junnuista aikuisiin.

Joten: itekin maksanut kausikorttia jo pari kautta ja käytetään 90 pinnaisesti maksullisia ratoja. Tää jonkinlainen ykkösrata on vielä sen verran syrjässä, että vaikuttaa väkiseltään vähän kävijämääriin, niin saadaan käytännössä aina heittää ilman jonotuksia.

Mis on maksullisia fribaratoja? En tiedä yhtään. Ei ainakaan 100km säteellä ole minun lokaatiosta.

haluatteko kuulla yhten elmäni sykähdyttävimmän hetken:
ko. org. esterin GAYkalla vaasan hullussa pullossa Minä pipo päässä, lähes eturivissä, ja Jenni Vartijainen katsoi Minua suoraan silmiin
sitä,hetkeä;en unohda ikinä
Itselläni hiukka verrattavissa oleva kokemus Nerdee -orkesterin kanssa nuorena kollina.

En tajunnu ite asiassa kuin aika hiljattain, että Brewcatsin (panimo) Laura veti tuossa orkesterissa aikanaan.

Mis on maksullisia fribaratoja? En tiedä yhtään. Ei ainakaan 100km säteellä ole minun lokaatiosta.
Ei täällä oo kuin yksi maksuton 18-väyläinen kaupungin alueella tai varmaan lähimmän 20km alueellakaan. 5-10 väyläisiä lähiratoja on sit useampia maksuttomia, mutta tosiaan kaikki muut 18-väyläiset maksaa, mikä on vaan hyvä minusta. Karsii spedejä ja useimmassa tapauksessa näkyy myös radan ylläpidossa.

Hyvä jos siellä teillä päin löytyy vielä jostain muualta rahat ylläpitoon kuin käyntimaksuista.

Meinasin nukahtaa sohvalle töissä. Kotona nukahdin sohvalle.

Yöllä en varmaan saa unta kun mietin miksi tuo jäsen vokotin herutuskuva näyttää niin tutulta.

Back
Ylös Bottom