Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä nyt se missä doktor päivystää torin laidalla?& seekerille #tiedoksi
taitaa #paikkakunnalla olle vekseli se a-alue, missä tarkistetaan kello #"pintaliito"
Taitaa olla sama tori, mutta toinen laita. En ole käynyt, ikuna.Onko tämä nyt se missä doktor päivystää torin laidalla?
Jos lähdetään vaikka siitä että tuollaista sini-puna submarineria...eijjole.Aidossa Rolessa viisari hakkaa 7 vai 8 kertaa sekunnissa. Satasen kopio kelloissa ei ole koneistoa joka tämmöistä tekisi. Tuskin kukaan antaa aidon Rolen lasia koittaa narmuttaa?![]()
e: no minä en tiedä, gmt-masterissa on mutta subissa eikai.Muistan lukeneeni Tiede-lehdestä, että teinin aivot uusiutuvat siihe malliin, että osittain hänet voitaisiin jollain mittarilla luokitella kehitysvammaiseksi.... TANA, KELE, TTU
Mikä saa teinin tuommoiseksi. En kai minä ollut tuommonen. Olisiko varapäreitä myytävänä, ihan sama vaikka puutavaran hinta on pilvissä. Omat paloi just viimeistä myöten.
Tiedän tuon aika hyvin.... TANA, KELE, TTU
Mikä saa teinin tuommoiseksi. En kai minä ollut tuommonen. Olisiko varapäreitä myytävänä, ihan sama vaikka puutavaran hinta on pilvissä. Omat paloi just viimeistä myöten.
Vapun juhlimme ja nautiskelemme kera Palax ja Stihl.Kevättä ilmassa, laulaa sekä linnut että Husqvarna, naapuritontilla Stihl.
Muistat vaan korvata puutteellisen / unohtuneen tekniikan voimalla, niin hyvä tulee.Saa nähdä minne kiekot lentää puolen vuoden tauon jälkeen.
Ja minulle töitä.Muistat vaan korvata puutteellisen / unohtuneen tekniikan voimalla, niin hyvä tulee.
Täällä ihan samoja suunnitelmia, jos vaan saa klapikoneen tuolloin lainaanVapun juhlimme ja nautiskelemme kera Palax ja Stihl.
Oma on oma. Vieras teräs on kylmää, vai miten se meni.vaan saa klapikoneen tuolloin lainaan![]()