Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

& seekerille #tiedoksi

taitaa #paikkakunnalla olle vekseli se a-alue, missä tarkistetaan kello #"pintaliito"

Aidossa Rolessa viisari hakkaa 7 vai 8 kertaa sekunnissa. Satasen kopio kelloissa ei ole koneistoa joka tämmöistä tekisi. Tuskin kukaan antaa aidon Rolen lasia koittaa narmuttaa? :LOL:

Aidossa Rolessa viisari hakkaa 7 vai 8 kertaa sekunnissa. Satasen kopio kelloissa ei ole koneistoa joka tämmöistä tekisi. Tuskin kukaan antaa aidon Rolen lasia koittaa narmuttaa? :LOL:
Jos lähdetään vaikka siitä että tuollaista sini-puna submarineria...eijjole. :rolleyes: e: no minä en tiedä, gmt-masterissa on mutta subissa eikai.

... TANA, KELE, TTU

Mikä saa teinin tuommoiseksi. En kai minä ollut tuommonen. Olisiko varapäreitä myytävänä, ihan sama vaikka puutavaran hinta on pilvissä. Omat paloi just viimeistä myöten.

... TANA, KELE, TTU

Mikä saa teinin tuommoiseksi. En kai minä ollut tuommonen. Olisiko varapäreitä myytävänä, ihan sama vaikka puutavaran hinta on pilvissä. Omat paloi just viimeistä myöten.
Muistan lukeneeni Tiede-lehdestä, että teinin aivot uusiutuvat siihe malliin, että osittain hänet voitaisiin jollain mittarilla luokitella kehitysvammaiseksi.

Siellä on aivoissa kova luomistyö menossa. Ei kannata siis ihmetellä, jos kaikessa ei ole järkeä ja käytös hyvin kummallista.

Tästä siis johtuu se, että nuoriso tekee kaikkea suhteellisen päätöntä välillä.

... TANA, KELE, TTU

Tiedän tuon aika hyvin.
Kyllä sitä itekkin miettii että mitä siellä päässä oikein liikkuu vai liikkuuko mitään.

Sprintin suunnittelua ja palaveria ja mitä lie. Pitäs saada häntiä kii, mutta taidan karata kyllä iltapäivästä heittään suht hyvissä ajoin.. nää hommat yhden miehen tekemisellä lopu.

Back
Ylös Bottom