Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa katsoa Petra Ollista se dokkari. Hyvä dokkari ja kertoo urheilun raadollisuudesta.Ei vittu. Tää on hyvä. Hevosen reidet. Hyvä Petra! Oikeata meininkiä.
![]()
Jatkoerä: Petra Olli ja Kaisa Mäkäräinen heittäytyvät pikaluistelemaan | Talvilajien parhaat
Urheilustudion Jatkoerä-ohjelman toisessa osassa entiset huippu-urheilijat Petra Olli ja Kaisa Mäkäräinen kokeilevat pikaluistelua. Heitä pikaluistelun maailmaan johdattaa viisinkertainen arvokisamitalisti Pekka Koskela.areena.yle.fi
Mulla on pakastimessa Rebel Ravenia jähtymässä ja erittäin vahvat asemat tässä mekanismisohvalla kipattuna röhöasentoon. Annetaan mennä.Kannattaa katsoa Petra Ollista se dokkari. Hyvä dokkari ja kertoo urheilun raadollisuudesta.
Hyvä että en lähtenyt tuohon jumppaan. Katselin jo lähialueen romuja ja olin valmis lyömään rahat tiskiin 5-10 autosta.Hmm
Saattaa joku vielä ottaa romutussekoilusta hillot pois
![]()
Uusi käänne romutusautosekoilussa – yksittäinen hakija saattaakin saada virastolta yli 100 000 euroa
Traficom on myöntänyt antaneensa väärää tietoa romutuspalkkioista. Valtiokonttorin mukaan yhden hakijan saattaa olla mahdollista saada jopa yli 100 000 euron korvaus.www.talouselama.fi
Suora linkki:Mulla on pakastimessa Rebel Ravenia jähtymässä ja erittäin vahvat asemat tässä mekanismisohvalla kipattuna röhöasentoon. Annetaan mennä.
Kommentoin jo silloin aikaa siihen sun juttuun että ei toi voi mennä noin.Hyvä että en lähtenyt tuohon jumppaan. Katselin jo lähialueen romuja ja olin valmis lyömään rahat tiskiin 5-10 autosta.
Onneksi oli kiirusta, muuten olisin voinut. Tässä se nähtiin, että valtioon ei voi luottaa - taaskaan. Toivotaan, että tuo yksi saa rahansa ulos.
Pykälien mukaan meni juuri niin. Se että joku alkaa jälkikäteen säheltään ja miettiin, että voi vitalis jäi aukko aitaan nyt korjataan sanomisia ja perutaan puheita on väärin.Kommentoin jo silloin aikaa siihen sun juttuun että ei toi voi mennä noin.
Niin siitä tais olla jotain keskustelua tässä ketjussa.Hyvä että en lähtenyt tuohon jumppaan. Katselin jo lähialueen romuja ja olin valmis lyömään rahat tiskiin 5-10 autosta.
Onneksi oli kiirusta, muuten olisin voinut. Tässä se nähtiin, että valtioon ei voi luottaa - taaskaan. Toivotaan, että tuo yksi saa rahansa ulos.
Lyhytperäinen 10-16tn niin mahtuukin sinne pihalleNoissa hommissa olis kyllä kätevää olla pihassa kaivinkone.
Joku semmonen 35-40t.
Vidduu, toivottavasti ei tarvii taas hetkeen muuttaa.
Nonni, arvasin että K tulee suosittelemaan jotain kumitelavehkeitäLyhytperäinen 10-16tn niin mahtuukin sinne pihalle![]()
Olet ymmärtänyt markkinoinnin tärkeimmän säännön numero 1: Tavara pitää olla esillä, että se käy kaupaksi.tälläisissä hartaissa aatoksissa näin pyhäaamuna