Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu. Tää on hyvä. Hevosen reidet. Hyvä Petra! Oikeata meininkiä.

Kannattaa katsoa Petra Ollista se dokkari. Hyvä dokkari ja kertoo urheilun raadollisuudesta.

Hmm

Saattaa joku vielä ottaa romutussekoilusta hillot pois

Hyvä että en lähtenyt tuohon jumppaan. Katselin jo lähialueen romuja ja olin valmis lyömään rahat tiskiin 5-10 autosta.

Onneksi oli kiirusta, muuten olisin voinut. Tässä se nähtiin, että valtioon ei voi luottaa - taaskaan. Toivotaan, että tuo yksi saa rahansa ulos.

Mulla on pakastimessa Rebel Ravenia jähtymässä ja erittäin vahvat asemat tässä mekanismisohvalla kipattuna röhöasentoon. Annetaan mennä.
Suora linkki:

Hyvä että en lähtenyt tuohon jumppaan. Katselin jo lähialueen romuja ja olin valmis lyömään rahat tiskiin 5-10 autosta.

Onneksi oli kiirusta, muuten olisin voinut. Tässä se nähtiin, että valtioon ei voi luottaa - taaskaan. Toivotaan, että tuo yksi saa rahansa ulos.
Kommentoin jo silloin aikaa siihen sun juttuun että ei toi voi mennä noin.

Kommentoin jo silloin aikaa siihen sun juttuun että ei toi voi mennä noin.
Pykälien mukaan meni juuri niin. Se että joku alkaa jälkikäteen säheltään ja miettiin, että voi vitalis jäi aukko aitaan nyt korjataan sanomisia ja perutaan puheita on väärin.

Mutta tosiaan, sen mitä asiaa tutkin, niin missään ei mainittu että ei voi niputtaa yhteen.

Tästähän syystä nuo on saamassa korvauksia, koska joku on tyrinyt.

Niin siitä tais olla jotain keskustelua tässä ketjussa.

Ilmeisesti osa noista nippuromuttajista on harjoittanut jonkunlaista vilunkia, mutta joillekin korvauksiakin luvassa,

Juu ei viilunkia saa harrastaa.

Minä olisin ostanut käteismiehenä käteisellä ja pitänyt vuoden pihassa. Ei vaan ollut aikaa alkaa haalia, niin jäi tekemättä.

Vidduu, toivottavasti ei tarvii taas hetkeen muuttaa.

Toivottavasti ei. 21 vuotta kasaillut kaikenlaisia mööpeleitä kämppään niin olisi saatanallinen homma vetää ne palasiksi.

Ja kyllä taas heikkoa kiusataan.

Tilasin siipiä ja purilaisen niin olivat pistäneet pari putelia kokista mukaan. En saisi juoda kolajuomia tai hiilihapollisia, mutta ei noita nyt viemäriinkään kehtaa kaataa. Raakana ei kyllä uskalla, vähän votkulia sekaan.

Eilen satoi vettä. Nyt tupsuttaa lunta. Jos olisi viitsinyt, tuossa neljän jälkeen, kun päivä alkoi valkenemaan, olisi ollut mahdoton luisto. Ladulla.
Vaikka ennemmin sitä sunnuntaiaamuna seksiä- ja pannukakkuja.
Ehkä se olisi salin vuoro, kunhan tässä juo ensin muutaman pannullisen kahvia.

onko kenellekkään tullut milloinkaan miele:n että leviksiä voi käyttää myös ilman farmarinhousuja?

tälläisissä hartaissa aatoksissa näin pyhäaamuna

#hoikkaolo

D69697DE-0BFF-4116-AF69-C9DA728C7F3B.jpeg

Back
Ylös Bottom