Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo olisi mukavaa ajanvietettä, mutta villapaitojen tarve on ihan nollissa. Olen niin lämminverinen (eristävä rasvakerros?) Tähän luontaiseen ominaisuuteen vielä hetkittäiset kuumat aallot ja pienet paniikkikohtaukset 😑
Eikä talvipakkasiinkaan voi enää luottaa, koska talvet on pilattu. Villasukkiakaan en käytä. Ehkä lapaset voisi tehdä!
Viides islantilainen paita tekeillä. Yks aiemmista mennyt äidille. Yhtä ajattelin tarjota kummille jos olisi koko jotenkin kohdillaan. En tiiä mitä tälle tulossa olevalle teen.

Screenshot_20201213_083724.webp
Fb tarjosi muistoja 3 v takaa.

Ostin eilen naturel kanansiipiä ja äsken keksin jos tekisi niille konjakkimarinadin mutta en saateri raaski avata yhtään konupulloa.
Mulla on jotain 10 pulloa laatukonjakkia, en juo ite ollenkaan niin jäisi sitten avattuna lojumaan.

Opettele juomaan!
Viimeksi kun join konjakkia noin puoltoistavuotta sitten heräsin iltapäivällä ja ihmettelin miksi kaikki heiluu, hetki meni kunnes tajusin että olen edelleen aivan päissäni, oli kummallinen tila kun tavallaan ajatus ihan selkeä mutta silti humalassa.
Oon niitä vähän säästellyt hetkeen kun millään ei ole mitään väliä niin haen ison kasan kokista ja teen konukola paukkuja, kuvaan tämän laatukonjakkien häpäisyn ja julkaisen sen juutuupissa.

Viimeksi kun join konjakkia noin puoltoistavuotta sitten heräsin iltapäivällä ja ihmettelin miksi kaikki heiluu, hetki meni kunnes tajusin että olen edelleen aivan päissäni, oli kummallinen tila kun tavallaan ajatus ihan selkeä mutta silti humalassa.
Oon niitä vähän säästellyt hetkeen kun millään ei ole mitään väliä niin haen ison kasan kokista ja teen konukola paukkuja, kuvaan tämän laatukonjakkien häpäisyn ja julkaisen sen juutuupissa.
No tee enemmän konupohjaisia kastikkeita safkoille.

No tee enemmän konupohjaisia kastikkeita safkoille.
Oisko hyviä vinkkejä?
En ole oikeastaan koskaan käyttänyt viinaa ruuanlaitossa, joskus koittanut tehdä liekitettyjä banaaneja mutta ei ne oo häävejä mun mielestä.
Mikä noista tuhotaan?

Liitteet

• 20201213_092811.webp
    20201213_092811.webp
    72,9 KB · Katsottu: 95
Oisko hyviä vinkkejä?
En ole oikeastaan koskaan käyttänyt viinaa ruuanlaitossa, joskus koittanut tehdä liekitettyjä banaaneja mutta ei ne oo häävejä mun mielestä.
Mikä noista tuhotaan?
Paista pihvi, ota pihvi lepäämään, pannulle konua, kermaa, suolaa, pippuria ja hetken kuplittelun jälkeen pihvin kylkeen.

Paista pihvi, ota pihvi lepäämään, pannulle konua, kermaa, suolaa, pippuria ja hetken kuplittelun jälkeen pihvin kylkeen.

toimiiko jauhelihapihvillä? & alkoholittoman oluen? ostin eilen maitokaupasta semmosta, ja otin saunassa testiin, ihan ok, mutta ei jäänyt sitä tiettyä janontunnetta pullollisen jälkn -> söin sitte jäätelöä

jälkipäätelmät: ostan humalavettä, oletan toimivan saunajuomana paremmin

@Joxuz ei ole havaintoa korpista, mutta taviokuurnia oli eilen parvellinen ruokailemassa suolla, hienoja lintuja olivat hekin eivätkä hirveästi peljänny

En nyt kehannut yhtien siipien takia avata konua niin ihan perusmarinaatia eli, suurella tunteella mittasuhteista välittämättä vähän sitä sun tätä.
Tota Herr Doctorin pihvi ja konukermastike juttua kyllä koklaan.

Back
Ylös Bottom