Muumipeikko pyllistää pimeässä. "Täinne aurinko ei paista"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muumipeikko pyllistää pimeässä. "Täinne aurinko ei paista"
Neulo villapaita!0,5 ja olen jo tylsistynyt tekemisen puutteeseen.
Itseltäni ainakin mennyt ohi että Jaskan hakkuut on hakattu.
Jaakko Pessinen kuntoutuu sairauskohtauksesta – ”Silmänräpäyksessä kaikki elämässäni pyörähti päälaelleen”
Kuningasmetsuri Jaakko Pessinen istuu penkillä palvelukodin pihassa. Jalat eivät toimi kunnolla, mutta Jaakko ei ole alakuloinen. "Olen hyväksynyt tapahtuneen", hän sanoo rauhallisesti.www.aarrelehti.fi
Saattaa olla qppa kovilla kun reilun puoli vuosisataa käy savotoilla ja sitten ei vähään aikaan pääse edes sängystä ylös.Joo, tämä on raju ja surullinen uutinen. Hän oli todellinen miesten mies.
Siinäpä jämäkkä idea. Tohtori viettää muutenkin paljon aikaansa sohvalla niin samalla voisi neuloa villapaitaa tai vaikka sukkia koko suvulle.Neulo villapaita!
Oltiin alueellaMuumipeikko pyllistää pimeässä. "Täinne aurinko ei paista"
Tässä talossa on jo aivan...liikaa...lankaa...silmukkamerkkejä...puikkoja ympäriinsä, ei tarvita toista neulojaa.Neulo villapaita!
Eli harrastus on helppo aloittaa!Tässä talossa on jo aivan...liikaa...lankaa...silmukkamerkkejä...puikkoja ympäriinsä, ei tarvita toista neulojaa.

Tenniskyynärpäätä alko jo kolottaa.Eli harrastus on helppo aloittaa!![]()
Omaan suuhun aika mauton.Toi on ihan jees.
Juu vähä nafti, tehtiin vähä lisä leveyttä, ei ny ihan optimi mut saatiin hiukka lisätilaa, pystyy pelaa ihan suht okKyrdellä vähän pienen näköinen huone tuolle pöydälle
Tuo olisi mukavaa ajanvietettä, mutta villapaitojen tarve on ihan nollissa. Olen niin lämminverinen (eristävä rasvakerros?) Tähän luontaiseen ominaisuuteen vielä hetkittäiset kuumat aallot ja pienet paniikkikohtauksetNeulo villapaita!