Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paistoin perunarieskaa ja odottelin sen jäähtyvän syömiskuntoon. Levitin lämpöisälle pinnalle runsaan kerroksen kevytleviä vain maistaakseni, että saakutin rasva on jotenkin pilalla 😣 Silmälasit nenälle: joo, kevytlevin reunoilla kukkii vihertävä home 🤢

Päivä on pilalla.
Onhan se päivä pilalla, jos ei oo kunnon voita leivän päällä.

Olen kuunnellut Spotifyta 37 289 minuuttia tänä vuonna. Ennen tätä aamua siis, toki.

Ej pysty ymmärtään sitä, että pariskunnat kysyy mitä toinen haluaa. Sitten ostetaan useamman satasen lahjat ristiin. Miksi? Eikö sitä voi ostaa itse, jos oikeasti tarvitsee. Luulenpa siis, että toivotaan jotain jota ei ole itse raaskinnut ostaa, koska tarve ei ole todellinen.

Mun on helpompi tuhlata miehen lahjaan 300 euroa kuin ostaa itselleni jotain bonuskivaa satasella. Tänä vuonna sovittiin, että puolin ja toisin maksimit on joululahjassa satasessa, kun synttärilahjat lipsahti vähän isolle kertoimelle ja toisaalta remppa vaatii vielä vähän euroja sekin. Enkä siinäkään ajatellut lähteä sille turhuuksien highwaylle, vaan laitoin tilaukseen esim. sellaista normikamaa kuin kasan uusia sukkia, kun niitä toivoi.

Joululahja itselle: syöpäleikkaus koiralle 964 euroa. Kontrolli, tikinpoisto ja ihotohtori ensi viikolla = oletettavasti 400 euron kieppeillä oleva keikka. Tai no, lisäksi ajattelin kehystyttää tuon yhden tekemäni carborundum-vedoksen, joten sille tullee hintaa reilun satkun.

Yleisesti: kaikki joululahjat on jo tilattu. Enää on jäljellä jonotus postissa ja sitten se toinen jonotus, eli parin paketin edelleenlähetys.

Vain noin 20000min.
Kuunnelluin laulu- ja soitinyhtye oli Sabaton, mikä ei juuri yllättänyt.

Joululahjahankintoja eijole etes suunniteltu.
Joku semmonen missä kaikki akselit vetää ois kiva.

Olen kuunnellut Spotifyta

AA2CDC30-5875-4F68-882F-0D6AFD17E5E9.webp

selitys on valmiina, aina kun tiskaan: teen sen käsin
soi spoottifystä tämä levy

View: https://youtu.be/iCs159Fb4ls

Onkohan Kajsna ensi viikolla polilla töissä? Meillä on taukohuoneella perinteiset Joulunyytit ja leivon alkoholilla hölvättyä englantilaista hedelmäkakkua. Voisin tuoda maistiaisviipaleet!

Paistoin perunarieskaa ja odottelin sen jäähtyvän syömiskuntoon. Levitin lämpöisälle pinnalle runsaan kerroksen kevytleviä vain maistaakseni, että saakutin rasva on jotenkin pilalla 😣 Silmälasit nenälle: joo, kevytlevin reunoilla kukkii vihertävä home 🤢

Päivä on pilalla.
Hmm onkos tuollanen hankalaa tehdä?
Varsin namia kun voita ja mätitahnaa, sitten pikkasen rullalle ja naamariin.

Mää en edes tiedä mitä haluaisin lahjaksi itselleni ostaa.

btw: onx kukaan nähny mun työmotivaatiota?
Taitaa olla siellä hangessa hyytyneenä? Kevätauringon myötä sitten virkoaa?

Vai kysytkö jonku uuden hienon poran joululahjaksi, innoissas pääset sitte poraileen.

Taitaa olla siellä hangessa hyytyneenä? Kevätauringon myötä sitten virkoaa?

Vai kysytkö jonku uuden hienon poran joululahjaksi, innoissas pääset sitte poraileen.
Se mun työmotivaatio on vetäny ittensä jojoon. Vituttanu taas koko päivä kuin pientä oravaa jolla ei ole käpyjä eikä hampaita.

Emmää poraa halua. Mulla on jo laadukas lidlin tuote joka tekee kaiken mitä pyytää.

Olihan säälittävää räpeltämistä salilla. Toivottavasti mikään sapuska ei ole menossa vanhaksi kaapissa, tuon jälkeen ei ansaitse.

Sitten kun spotifykin saa CD-laatuisen / pakkaamattoman streamipalvelun aikaan, niin vois kuunnella. Nyt varmaan kuuntelut alle 10min vuoden aikana. Vaikka rouvalla tili onkin.

Eikä niissä ees oikeasti oo iso ero, oon verrannu Tidal hifiä ja spottaria peräkkäin, mutta vattuako maksaa tonnien laitteista, jos kuuntelee lähtökohtaisesti huonolaatuisempaa lähdettä.

Back
Ylös Bottom