Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Opettelin joskus kans valokuvailua youtuben kautta. Hyviä pätkiä ja hyvin oppii. Kuvaamisen oppii pitkälti kuvaamalla. Nyt toki en muista enää mitään, kun ei ole tullut kuvailtua.

Samoin kuvien jälkikäsittelyn oppii samasta osoitteesta.

Oikeastaan sieltä oppii kaiken mitä haluaa.

Pitäs kanssa keksiä mitä ostaa itselle lahjaksi. Kolmatta järkkäriä ei viittisi kaappiin ostaa, vaikka tosin voisi palauttaa kateissa olevan kuvaamiskipinän 🤔

Viskiä ostanut usein ja eritoten Artun spessupulloja. Mutta kun ei ole tullut vanhojakaan juotua. Voi sitä
ihmisellä olla ongelmat.

^ sais kyllä hyvät lomat, kun ottais välipäivät huilia.. ite ajattelin huilata yhden päivän saldoista, mutta vois kyllä repäistä myös palkatonta..

Jokavuotinen tuska joululahjojen kanssa hiipii pikkuhiljaa, mitään ei voi tietenkään ajoissa hommat vaan aivan viime tingassa apinan raivolla.
Viime vuonna aaton aattona vihasena kauppaan ja tietty elämäni ainoat ylinopeussakot kameratolpasta siinä samaan konkurssiin.
Itse suosisin mielelläni mafia tyyliä, seteleitä kirjekuoressa mutta lapset ei arvosta niin pakko keksiä jotain muuta.

Eikö lapsena juuri seteli ollut se "paras" lahja. Sai ostaa mitä halusi tai kerätä rahaa johonkin tiettyyn.

Minä pyysin nyt lahjaksi jotain itsetehtyä. Sanoin että korillinen korvapuusteja tai makia kakku kelpaa erinomaisesti. Ostan aina itse mitä tarvitsen enkä halua, että toinen törsää rahaa johonkin jota en edes tarvitse.

Ej pysty ymmärtään sitä, että pariskunnat kysyy mitä toinen haluaa. Sitten ostetaan useamman satasen lahjat ristiin. Miksi? Eikö sitä voi ostaa itse, jos oikeasti tarvitsee. Luulenpa siis, että toivotaan jotain jota ei ole itse raaskinnut ostaa, koska tarve ei ole todellinen.

Siksi, korvapuustit tai kakku hyvä. Aina on tarve niille. Illasta kun syö sitä, niin seuraavana aamuna ei enään edes muista syöneensä ja taas voi nauttia.

Mä ostan hiittikselle korvikset kun on niin kova natsipullafani.
1606899275563.webp

Järkevät kommentit taas vain perussuomalaisilta.

Lopuun toki jo MTV:n tavaramerkiksi tulleet asijantuntijapuollot:
Tänään käsiteltävän kansalaisaloitteen takana on useita kannabisaktiiveja, mukaan lukien entinen uutisankkuri Kimmo Wilska, joka sai vuonna 2010 potkut Yleltä kaljapullokohun takia.

Se on eka ohjelmoinnin harkkatyö, tsek ja palautettu. Määräaikaan 2 viikkoa.

Toinen menee jo iisimmin, siihen taitaa olla 3 vk.

Kohta on kuntit ja minkit joulu, vielä kun istuu koneella jokusen kymmentä tuntia, niin voi nostaa jalat pöydälle sen jälkeen. 🎅🍩🍾

Paistoin perunarieskaa ja odottelin sen jäähtyvän syömiskuntoon. Levitin lämpöisälle pinnalle runsaan kerroksen kevytleviä vain maistaakseni, että saakutin rasva on jotenkin pilalla 😣 Silmälasit nenälle: joo, kevytlevin reunoilla kukkii vihertävä home 🤢

Päivä on pilalla.

Ihmettelin miksi mulla on muistutus puhelimessa.
Pitäs olla nyt menossa yhteen kylpylään loppuviikoksi kun yhdellä naisella on siellä lomaosake, en nyt sitten sattuneesta syystä ole menossa mutta on sitä ollut silloinkin aika luottavainen kun aikaa sitten laittanut muistutuksen asiasta.

Tässä yksi päivä tuli Holiday clubin tarjousläpyskä jossa koko perheen 3vrk paketti 70 euroa, ei paha hinta.

Back
Ylös Bottom