Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#juonauttimatta#on
#ennauti
Entäs kohta-?
Sano ny herrajumala jo, mikä tuo on. Saa nukuttua yöllä.
Kaarnalaivan rahtialusversio?Sano ny herrajumala jo, mikä tuo on. Saa nukuttua yöllä.
No niinpäs onkin, aivan selvästi!Kaarnalaivan rahtialusversio?![]()
Se kuuluisa venäläinen joka ei pärise eikä mahdu?Kaarnalaivan rahtialusversio?![]()
Ihan kaikkea ei lähtökohtaisesti ole tarkoitus tunkea hanuriinSe kuuluisa venäläinen joka ei pärise eikä mahdu?
..tä? Tarkoitin tietenkin nyt niin muodikasta lihasvasaraa joka luultavasti pärisee ja pitäisi mahtua kouraan?Ihan kaikkea ei lähtökohtaisesti ole tarkoitus tunkea hanuriin![]()
Perinteinen konsti, säännölliset käteisnostot ja patjan sisään. Tulkaapa hakemaan, prkl.Juur luin Lin mielipiteen ja se oli sitä mieltä, että minä, joka jopa opiskelijana säästän pienistä tuloistani rahaa tulevaisuuden turvaksi on paha ihminen.
Mitä enemmän säästän, sitä enemmän minulta halutaan ottaa verojen muodossa säästämiäni euroja. Eli pääomatuloihin progressiivista verotusta.
Kysyisinkin Liiltä, että mikä kumma siinä on, että jos en joka euroa tuhlaa meneen, vaan haluan säästää mielenrauhaksi, niin siitä halutaan antaa parrua peräaukkoon.
Ja se on meinaan jumalaton mielenrauha jonka se antaa, kun tietää että katto on päänpäällä vaikka tulot ois nolla useamman vuoden. Itse vielä aikaansaatu turva se. Parempi olisi hassata kaikki ja toivoa että joku muu elättää.
Juu, näitähän riittää, mutta.pelkästään tuolla erotuksella maksan lainaa 250e/kk ja sehän on suoraan omaan taskuun.
Olen muuten tavannut ihmisiä jotka ei ihan ymmärrä näitä
Siellä on räkää noukassa niin koroke sängynpäätyyn?
Sieltä patjan sisältä niitä on kyllä kovin hankala verottaa.Perinteinen konsti, säännölliset käteisnostot ja patjan sisään. Tulkaapa hakemaan, prkl.
Onkohan Laardin sängyssä nousu- vai laskusuhdanne.Sieltä patjan sisältä niitä on kyllä kovin hankala verottaa.
Ja sitten toisaalta, on taloudessa nousu- tai laskusuhtanne, jos patja on täynnä fyrkkaa niin eihän tilanne kovin huono ole.