Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmas päivä itseasetetussa "mahdollisesti korona" -karanteenissa: olen äärimmäisen tylsistynyt. Onneksi kaveri tuo pizzaa ja suklaata!!!

Maanantaina tikku nokkaan ja toivottavasti saan negat tuloksen samana päivänä. Pääsee sitten esim shoppailemaan!

kaikki laillinen liiketoiminta
Ehkä vähän turhaa rajata omia mahdollisuuksiaan tollain, vähän panos-tuotto -ajattelua nyt. Kaikki liiketoiminta josta selviää sakoilla?

Kolmas päivä itseasetetussa "mahdollisesti korona" -karanteenissa: olen äärimmäisen tylsistynyt. Onneksi kaveri tuo pizzaa ja suklaata!!!

Maanantaina tikku nokkaan ja toivottavasti saan negat tuloksen samana päivänä. Pääsee sitten esim shoppailemaan!
Teidän kunnassa ei oo viikonlopputikkunokkailua? Sillon pääsee monesti jonottelematta.

Syvältä se kyllä on, ja syvällä, se tikku.

Kylläpä tunsi taas ittesä tyhmäksi.
Tosin väsyi henkisesti niin viimeiset vedin ihan ristinollaa, tosin se voi olla syy että pääsi ylipäätään yli 100 pisteen :)

Vähän epäterveyttä naamariin.

vani.webp

Kylläpä tunsi taas ittesä tyhmäksi.
Tosin väsyi henkisesti niin viimeiset vedin ihan ristinollaa, tosin se voi olla syy että pääsi ylipäätään yli 100 pisteen :)
Aivosolu nyrjähti kun kokeili.

Varmaan tutkittu moneen kertaan että tuollainen on paras tapa mitata älyä mutta mulla ne alkaa menemään silmissä ihan mössöksi kun noin paljon peräkanaa niitä.
Väitän että aika yksipuolisen kuvan antaa. Minä hahmotan tuollaiset muototehtävät yleensä melko hyvin ja sillä mittarilla mitattuna olen jossain määrin "älykäs". Mutta esim kielellisesti olen lähinnä ameeban veroinen älykkö.

Väitän että tuollainen kuviotesti mittaa lähinnä hahmotuskykyä ja kykyä nähdä "loogisia kaavoja" noissa kuvioissa. Älykkyyttä...en olis ihan niin varma. Yhdenlaista älykkyyttä/lahjakkuutta ehkä, mutta monenlainen älykkyys/lahjakkuus jää kyllä mittaamatta.

Ehkä vähän turhaa rajata omia mahdollisuuksiaan tollain, vähän panos-tuotto -ajattelua nyt. Kaikki liiketoiminta josta selviää sakoilla?

Teidän kunnassa ei oo viikonlopputikkunokkailua? Sillon pääsee monesti jonottelematta.

Syvältä se kyllä on, ja syvällä, se tikku.
Yliopistosairaalan pihassa on koronakontti päivystyksen edessä, mutta koska tilanteeni ei ole kriittinen ja viikonloppu muutenkin vapaana, niin menen terv.keskuksen puolelle maanantaina. Lievä hengitystieinfektio veikkaan - täälläpäin todettuja tartuntoja on edelleen vähänlaisesti.

Seuraava kirjoitus sitten teholta 😃

Nyt joutuu varmaan itsekin minimoida riskiä korona-altistukselle, kun ensviikon lopulla pitäisi olla tilanne jossa kirurgi poistaa (toivottavasti) pahan. Aika paljon vituttaisi joutua siirtämään tuota :cautious:

Siispä ei salia, vaan juoksua 🤷‍♂️

Tein kans tuon Mensan testin joskus rapulapäissäni sohvalla pötkötellessä. Meni sen verran hyvin, että en ole halunnut pilata illuusiotani tekemällä uusiksi.

Sumpin pihautus.

Kaikkea ne keksii. Webasto auton alla niin vittmaisesti että. Esim katolla olisi ollut tilaa vaikka kuinka.

Yliopistosairaalan pihassa on koronakontti päivystyksen edessä, mutta koska tilanteeni ei ole kriittinen ja viikonloppu muutenkin vapaana, niin menen terv.keskuksen puolelle maanantaina. Lievä hengitystieinfektio veikkaan - täälläpäin todettuja tartuntoja on edelleen vähänlaisesti.

Seuraava kirjoitus sitten teholta 😃
Taktinen veto, että saa karanteenissa arkipäivänä odottaa tulosta, eikä tarvi mennä töihin? :unsure: 🤫

Back
Ylös Bottom