Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä on muuten nähty vaivaa!
Kukas tämän postaskaan niin pitäs kiittää kun laitoin faceen kuvia noiden tekemisestä niin toissapäivänä yksi naisihminen kysyi että koska voisin tulla opettaa hänelle kuinka noita tehdään :)
Eihän nuo ny ollu edes vaikeita tehdä. Vähän turhan makeita mulle, fanitan edelleen perinteisiä.

Eihän nuo ny ollu edes vaikeita tehdä. Vähän turhan makeita mulle, fanitan edelleen perinteisiä.
Ei ole vaikeita mutta hieno tötterö joka tapauksessa!
Itse melkein laittaisin jotain kreemiä tuonne jos tekee vielä.

Vois tehdä kesällä ja töötätä sisään jotain mansikkaa ja kermaa tai semmosta pehmisvahvuista jäätelöä.
Sama jätskiajatus kävi mielessä.
Voi synnytyselin kun nyt tekee mieli noita, tosin myös suolaisena versiona kun ajatellut että voisi jokupäivä tehdä itse lihapasteijoita.

Joulutortuissa oon kyllä luonnonlahjakkuus. En tekemisessä ehkä niinkään mut niiden syömisessä. Näin kokeilematta uskallan polleena huudella että pystyisin helposti kymmeneen.

Jos oikeesti kävisi niin että tuollainen johtaa siihen että taas meen papin eteen valehtelee niin varmasti laitan kutsun koko offarin sakille!

Back
Ylös Bottom