Deleted member 43228
Taitaa olla jo yli keskiarvon sekin. Moni ei useampaa pysty.Minulla menee neljä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla jo yli keskiarvon sekin. Moni ei useampaa pysty.Minulla menee neljä.
Siinä on muuten nähty vaivaa!

Eihän nuo ny ollu edes vaikeita tehdä. Vähän turhan makeita mulle, fanitan edelleen perinteisiä.Siinä on muuten nähty vaivaa!
Kukas tämän postaskaan niin pitäs kiittää kun laitoin faceen kuvia noiden tekemisestä niin toissapäivänä yksi naisihminen kysyi että koska voisin tulla opettaa hänelle kuinka noita tehdään![]()
Ei ole vaikeita mutta hieno tötterö joka tapauksessa!Eihän nuo ny ollu edes vaikeita tehdä. Vähän turhan makeita mulle, fanitan edelleen perinteisiä.
Vois tehdä kesällä ja töötätä sisään jotain mansikkaa ja kermaa tai semmosta pehmisvahvuista jäätelöä.Ei ole vaikeita mutta hieno tötterö joka tapauksessa!
Itse melkein laittaisin jotain kreemiä tuonne jos tekee vielä.
ja kaljaa
Sama jätskiajatus kävi mielessä.Vois tehdä kesällä ja töötätä sisään jotain mansikkaa ja kermaa tai semmosta pehmisvahvuista jäätelöä.
Siinä on muuten nähty vaivaa!
Kukas tämän postaskaan niin pitäs kiittää kun laitoin faceen kuvia noiden tekemisestä niin toissapäivänä yksi naisihminen kysyi että koska voisin tulla opettaa hänelle kuinka noita tehdään![]()
Laitan sitten kutsun häihin.Minä!
Keskity nyt ensin täyttään sen mirkun torttu kermalla...Jos oikeesti kävisi niin että tuollainen johtaa siihen että taas meen papin eteen valehtelee niin varmasti laitan kutsun koko offarin sakille!

Hyppää sen kanssa vaakaan niin näet. Omalla salilla painoi 9kg ja toinen oli muistaakseni jotain ihan muuta.Mitä mutkatanko painaa?