Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Joxuz Lähinnä tuon bluetoothin versiolla on merkitystä siinä, kun sullakin oli sitä Tidalin hifitilausta. Ilman sitä uudempaa bluetooth-versiota ja LDAC- tai AptX HD -tukea se bluetooth ei pysty samanlaiseen äänenlaatuun, mitä Tidalin CD-tasoinen streami olis. Sen vuoksi kattelen noi versiot, jos BT-luuria ostan, kun itekin maksan noista parempilaatuisista musapalveluista.

Mutta tommonen DAC bluetooth-tuella on kyllä näppärä ja hyvä siinä koneen edessä on kuitenkin jotain laitetta olla, ettei ihan pelkästään tietokoneen äänipiirien varassa ole.

Tilasin itellekin tommoisen bluetooth-tuella olevan DACin, mutta tulee olkkariin kuulokekäyttöön Noden ja kuulokevahvarin väliin. Testataan nyt, miten paljon tuommoisella mittareilla mitattuna huippulaatuisella DACilla on eroa Noden parjattuun DACiin. Tällainen tuote: https://www.audiophonics.fr/en/dac-...tooth-50-mqa-32bit-768khz-dsd512-p-14801.html

Meidän kattolampusta paloi polttimo, kävin hakemassa siihen kaapista uuden ja vaihdoin sen kaikessa hiljaisuudessa. Seuraavaksi kun avasin facen, tuli siihen Gigantin mainos, jossa bf-tarjouksena erilaisia polttimoita. Spookia 😳

Meidän kattolampusta paloi polttimo, kävin hakemassa siihen kaapista uuden ja vaihdoin sen kaikessa hiljaisuudessa. Seuraavaksi kun avasin facen, tuli siihen Gigantin mainos, jossa bf-tarjouksena erilaisia polttimoita. Spookia 😳
Käy nyt äkkiä ostamassa monta rullaa foliota ja lisäksi jeesusteippiä pistorasioihin! Voiko tällä olla yhteyttä Piporadioon? JOTAIN on selvästi meneillään 🤔

Voi himpulanpimpula teijän torttujen kanssa, mulla on hyvin mennyt jo toista viikkoa ilman aamupalaa mutta nälkä ei oo kadonnut.
Tunnin päästä saa ruokaa sentään, kuivaa kanaa ja rehuja. Jee.

Sama, mulla kun on vähän kaikkea tyhmyyttä takana niin ei välttis pääse ammuskelee mutta oon noita ressuhommia kanssa kattonut.
Joo näistä reservi jutuista on alkanut kiinnostumaan enemmän mitä enemmän ikää tulee, kaukainen haave olisi päästä kansainvälisiin operaatioihin joskus elämässäni, mutta kyllä nää paikalliset maakuntajoukot ja paikallisyhdistyksetkin vetää puoleensa.

Muistakaapa taas nyt viikonloppuna, kun jälleen olette synnin viettelemiä, että haureutta tulee harjoittaa vain lisääntymistarkoituksessa.

Eikä oikeestaan siinäkään.

Jumankukkelis kun paha olo. Elämä on aika perseestä juurikin nyt.

Tilasin pari 250g jauhopurkkia ja punnerruskahvat, postin appi näyttää painoksi ~16kg. Mitähän hemmettiä sieltä on tulossa?

@Joxuz Lähinnä tuon bluetoothin versiolla on merkitystä siinä, kun sullakin oli sitä Tidalin hifitilausta. Ilman sitä uudempaa bluetooth-versiota ja LDAC- tai AptX HD -tukea se bluetooth ei pysty samanlaiseen äänenlaatuun, mitä Tidalin CD-tasoinen streami olis. Sen vuoksi kattelen noi versiot, jos BT-luuria ostan, kun itekin maksan noista parempilaatuisista musapalveluista.

Mutta tommonen DAC bluetooth-tuella on kyllä näppärä ja hyvä siinä koneen edessä on kuitenkin jotain laitetta olla, ettei ihan pelkästään tietokoneen äänipiirien varassa ole.

Tilasin itellekin tommoisen bluetooth-tuella olevan DACin, mutta tulee olkkariin kuulokekäyttöön Noden ja kuulokevahvarin väliin. Testataan nyt, miten paljon tuommoisella mittareilla mitattuna huippulaatuisella DACilla on eroa Noden parjattuun DACiin. Tällainen tuote: https://www.audiophonics.fr/en/dac-...tooth-50-mqa-32bit-768khz-dsd512-p-14801.html
On mulla Sonyn kuulokkeet joissa tuo AptX, niillä sitten musiikit, jos oon liikkeellä. Ei ollut niin väljä tuolle tuelle, kun koneella istuessa melkein painaa enemmän tuo mikin toimivuus ja sisään rullaus, sekä muuten käytettävyys. Hyvä, että pysyin samassa merkissä

Tosin, minähän kuuntelen Sonyillä paljon radiota ja podcasteja, joten ei se äänenlaatu niissä taida olla edes lähetyksessä kummonen. Tidal soi melkein eniten Noden kautta ja Genelecit toistaa äänen, kuten nytkin. Mulla oli koneeseen kiinni aiemmin Sennheiserin BT lähetin jossa AptX-tuki, mutta myin sen pois kun luovuin erillisestä pöytäkoneesta ja siirryin pelkkään läppäriin. Leffojen ja muun tykin tavaran äänet tulee nykyään ihan suoraan koneen äänikortilta ja lähtee koneen omalla BT:llä eteenpäin. Ei ole niin justiinsa. Pääasia, että saan musiikin tarvittaessa erinomaisena kaiuttimista.

Huhhuh minkä hintanen vehe tuo linkkisi DAC, melkein sen saman verran mitä oma Node maksoi. En tiedä kuulisinko eroa, kun olen muutenin aika rähmäkorva. Tärkeintä on se tieto, että pitäisi olla nyt hyvä. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom