Olitko säkin käpylehmäkisoissa?Aikamoisia porvariskakaroita olette olleet. Legoja ja kaikkea..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olitko säkin käpylehmäkisoissa?Aikamoisia porvariskakaroita olette olleet. Legoja ja kaikkea..
Sama, mulla kun on vähän kaikkea tyhmyyttä takana niin ei välttis pääse ammuskelee mutta oon noita ressuhommia kanssa kattonut.Ammuksista tuli mieleen sain korteni kekoon ja liityin reserviläisliittoon, olisi metkaa päästä radalle ammuskelemaan.
Paikallisen jäsenyhdistyksen kautta varmaankin selviää millaisia mahdollisuuksia olisi päästä radalle.Ammuksista tuli mieleen sain korteni kekoon ja liityin reserviläisliittoon, olisi metkaa päästä radalle ammuskelemaan.
Hehe. Onneksi kaikille on jotakin. Haaveammatti, traktorikuski. No se haihtu kyllä jossain kohtaa. Vaikka onhan ne nyt miehekkäitä ajaa ja korjata, edelleen.Tää vähän hymyilytti (hyvällä tapaa), kun itellä lempparit oli muksuna avaruuslegot ja ritarihommat. Ei siinä, on kadunlakaisukoneen kuljettaminenkin ihan jees.
Ei meillä mitään hienoja käpyjä ollut.Olitko säkin käpylehmäkisoissa?
Sheriproct Neo. Laitan sitä välillä myös ikeniin.Pitkään aikaan ei oo muuten puhuttu peräpukamavoiteista. Ois luontanen jatkumo. AC3 vs Scheriproct. Kumpi olikaan @futhermucker lemppari?
Minulla oli lapsena halko, johon oli naulattu pienempi palikka toiseen päähän ja sitten naru ympärille. Se oli minun leikkikoira!Ei meillä mitään hienoja käpyjä ollut.
Ikeniin?Sheriproct Neo. Laitan sitä välillä myös ikeniin.
Joo, näin muistelin. Vähän kun sekottaa Vicks-voiteeseen tunteekin kivasti tehonSheriproct Neo. Laitan sitä välillä myös ikeniin.
Teillä siellä sentään lapsilla kunnon kasvuolot. Ei mitään turhia ikkunoita, legoja saati siidereitä.Askartelin porukoilla veljen natiaisille jouluikkunan ihmeteltäväksi. Ei paljoa kehuttavaa, mutta tulipa tehtyä.
Tuon alueen oravat tietää jo kyllä viestiä kavereilleenki "Misin montulle pukattiin juna mattavihreissä/lumicamoissa, parempi pysyä viikko-pari kolossa käpyvaraston kans".Mitähän joku orava miettii puun latvassa, kun tuo tykitys alkaa.
"Ei nyt taas, ei jumalauta...Menkää ny vit...."
Joo, jos tulee paskaa puhuttua, niin saa kutinat kuriin.Ikeniin?
Vastaanpa tähän ensin kun unohtui salilta lähtiessä. Mutta joo, ei ole noille ominaisuuksille niin justiinsa, kun täysin koneella istumiseen hankin, jolloin välillä soi musa, jos jotakin naputtelee meneen. Taitaa olla pitkälti kiinni korvista ja pään muodoista. Näitäkin oli haukuttu isopäisten toimesta, mutta itselle sopii hyvin. Tuo korviin painaminenkin on varmaan aika henkilökohtainen ominaisuus. Toisilla painaa, toisilla ei. Näissä menee oma korva kokonaan kupin sisään, joten veikkaan että ei ala painaa.No, multa ois jäänyt hyllyyn, kun puuttuu BT 5.0 ja AptX -tuki, mutta oonkin tämmönen speksirunkkariMuuten kyllä asiallisen näköiset kapistukset ja varmaan pesevät sata nolla nuo mun duunijabrat. Pitäs ehkä koittaa parkua työnantajalta Jabran langattomia Evolveita.. Noissa nykyisissä halvemmissa on vähän vittumaiset pädit, jotka rupeaa painamaan ikävästi korvaa, jos palsut venyy paljon tunnin yli.
Vanhoissa kuulokkeissa tuli mukana sellainen pieni joka tökättiin USB-reikään ja kuulokkeet siihen. Näiden mukana tuli myös DAC ja se kiinni läppärissä USB:llä. Kuulokkeet sitten ottaa yhteyden DAC:n kautta koneeseen. Nappia painamalla saan BT päälle jos luuri soi ja vastattua samoilla kuulokkeilla siihen. Äänet kuuluu päällekäin ja niiden suhdetta saa säädettyä DAC:sta tai kuulokkeista suoraan. Aika toimivat vehkeet. Oikeastaan paremmat kuin hyvät omaan käyttöön.@Joxuz onksulla koneelle mitään erillistä DACia / kuulokevahvainta?