Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää vähän hymyilytti (hyvällä tapaa), kun itellä lempparit oli muksuna avaruuslegot ja ritarihommat. Ei siinä, on kadunlakaisukoneen kuljettaminenkin ihan jees.
Hehe. Onneksi kaikille on jotakin. Haaveammatti, traktorikuski. No se haihtu kyllä jossain kohtaa. Vaikka onhan ne nyt miehekkäitä ajaa ja korjata, edelleen.

Yks avaruuslego oli itellä. Sen taisin myydä jopa kokonaisena.

En taida olla omistanut yhtäkään ritarilegoa. Olin enemmän itse koneisiin päin.

Askartelin porukoilla veljen natiaisille jouluikkunan ihmeteltäväksi. Ei paljoa kehuttavaa, mutta tulipa tehtyä.
Teillä siellä sentään lapsilla kunnon kasvuolot. Ei mitään turhia ikkunoita, legoja saati siidereitä.

E. Jouluksi on ihan ok lapselle ikkuna tehdä vähäksi aikaa kyllä. Ei siinä.

Mitähän joku orava miettii puun latvassa, kun tuo tykitys alkaa.
"Ei nyt taas, ei jumalauta...Menkää ny vit...."
Tuon alueen oravat tietää jo kyllä viestiä kavereilleenki "Misin montulle pukattiin juna mattavihreissä/lumicamoissa, parempi pysyä viikko-pari kolossa käpyvaraston kans".

No, multa ois jäänyt hyllyyn, kun puuttuu BT 5.0 ja AptX -tuki, mutta oonkin tämmönen speksirunkkari :LOL: Muuten kyllä asiallisen näköiset kapistukset ja varmaan pesevät sata nolla nuo mun duunijabrat. Pitäs ehkä koittaa parkua työnantajalta Jabran langattomia Evolveita.. Noissa nykyisissä halvemmissa on vähän vittumaiset pädit, jotka rupeaa painamaan ikävästi korvaa, jos palsut venyy paljon tunnin yli.
Vastaanpa tähän ensin kun unohtui salilta lähtiessä. Mutta joo, ei ole noille ominaisuuksille niin justiinsa, kun täysin koneella istumiseen hankin, jolloin välillä soi musa, jos jotakin naputtelee meneen. Taitaa olla pitkälti kiinni korvista ja pään muodoista. Näitäkin oli haukuttu isopäisten toimesta, mutta itselle sopii hyvin. Tuo korviin painaminenkin on varmaan aika henkilökohtainen ominaisuus. Toisilla painaa, toisilla ei. Näissä menee oma korva kokonaan kupin sisään, joten veikkaan että ei ala painaa.

@Joxuz onksulla koneelle mitään erillistä DACia / kuulokevahvainta?
Vanhoissa kuulokkeissa tuli mukana sellainen pieni joka tökättiin USB-reikään ja kuulokkeet siihen. Näiden mukana tuli myös DAC ja se kiinni läppärissä USB:llä. Kuulokkeet sitten ottaa yhteyden DAC:n kautta koneeseen. Nappia painamalla saan BT päälle jos luuri soi ja vastattua samoilla kuulokkeilla siihen. Äänet kuuluu päällekäin ja niiden suhdetta saa säädettyä DAC:sta tai kuulokkeista suoraan. Aika toimivat vehkeet. Oikeastaan paremmat kuin hyvät omaan käyttöön.

Kävi muuten tänään ekaa kertaa aika velmu efekti. Pikkasen häiritsi puhumista enkä heti ymmärtänyt mistä kyse. Eli olin BT-kuulokkeilla teamsissa kuuntelemassa. No istuin koneelle ja käynnistin saman istunnon jotta näen kuvaa. Teams ehdotti, että mykistetään koneen ääni ja näytetään vain kuvaa, koska olen jo puhelimellani samassa istunnossa. Sitten tuli se hetki kun ajattelin kertoa oman mielipiteeni asiaan. Koneelta äänet päälle epähuomiossa --> ja suoraan puhuun. Oma ääni lähti teamsiin varmaankin läppärin mikistä ja palasi kaikuna Geneleceistä. Oli hieman häiritsevää puhua lyhytkin monologi, kun kuulee oman äänen pienellä viiveellä suhteellisen kovaa.

No nyt on kuntit tässä tekijämies. Ejjuma mitä temppuja ukko tekee. Puhelimen käyttökin aika huikeeta. Toihan ajaa autookin hymyssäsuin lopussa. Komee asenne ukolla.

Back
Ylös Bottom