Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toimistolla koko viikon etäilyn jälkeen.

Olisin myös voinut jäädä kotiin mutta jo aamukahvilla oli niin skarppia seuraa, että ajattelin olevani tässä ympäristössä tuotteliaampi.

31WdpBJ.png

Niksipirkassa oli aikanaan vallan loistava niksi. Kun imuroidessa ja siivotessa hyräilee samalla esim Mission impossiblen tunnaria, niin homma tuntuu heti paljon jännemmältä.

Ei kyllä mikään niksipirkkaniksipirkkaniksi ole kunnollinen ilman sukkahousuja.
Eli tuo ilmeisesti oikeaoppisesti suoritetaan niin, että sukkahousut päässä hyräillään sitä taikka vaihtoehtoisesti sukkahousuista väsätään kantovyö imuritarvikkeille.

Kato se on perusteltu sillä että jos parta ni kaasunaamari ei oo tiivis, kulmakarvat ei siin haittaa. Pitäis melko jäätävät olla.
Yleinen palvelusohje sanoo, että "Kasvojen alueen on oltava sileäksi ajeltu." Joten jos se siinä lukee, niin ohjetta olisi syytä noudattaa.

Hämmentävää kyllä, ainakin muiden pohjoismaiden sotilaiden kaasunaamarit taitavat toimia myös parrakkailla henkilöillä. Ja poliiseilla.

Oletteko pohtineet tota Skotlannin pillurättihommaa?
Veikkaanpa, että maksuttomat kuukautissuojat kelpaavat heille, joilla on muutenkin tiukkaa rahasta. Toiset ostavat omalla rahalla laatua ja paremmin sopivaa.

Voi olla iso menoerä kuukausittain perheessä, jossa äiti ja pari kolme menstruoivaa tytärtä.

Veikkaanpa, että maksuttomat kuukautissuojat kelpaavat heille, joilla on muutenkin tiukkaa rahasta. Toiset ostavat omalla rahalla laatua ja paremmin sopivaa.

Voi olla iso menoerä kuukausittain perheessä, jossa äiti ja pari kolme menstruoivaa tytärtä.
Noinhan se varmaan tulee menemään.

Yksi sana, kuukuppi.
Tuo on kyllä hyvä, kunhan on pesumahdollisuus. Tosin nuoret tyttöset ei ehkä halua tuota tonkia sisuksistaan.

Kävipä kerran silloin, kun tuollaista vielä tarvitsin, että kuukupin runsas sisältö keikahti nilkoissa olevien housujen päälle.

"Voi sitä naurunremakkaa" lienee asiaankuuluva ilmaus.

Tuo on kyllä hyvä, kunhan on pesumahdollisuus.
On se noinkin mutta olen yliyön metsäreissulle mennyt kupin kanssa; kippaus sammaleeseen ja takaisin, vähän kosteuspyyhkeellä siistimistä + kädet. Mieluimmin kuppi sellaisessa reissussa kuin siteet/tampoonit, vaikkei hyvää pesumahdollisuutta olisikaan.

Olen omistanut kupin n. 15vuotta mutta en pidä sen käyttämisestä, koska se jotenkin "painaa" ja tuntuu, että on koko ajan pissahätä. Se on Lunettesta se koko 2. Olen joskus miettinyt, että ostaisin pienemmän (jos olisi mukavampi sitten) mutta sitä saisi olla koko ajan tyhjentämässä, koska niin pitää tuota omistamaanikin ainakin ensimmäisinä päivinä.

Muuten, tiedättekö naiset onko teillä runsaat kuukautiset?
Siis, aiemmin syksyllä keskustelin lääkärin kanssa hemoglobiinin korkeasta tasosta vs. ferritiiniarvojen matala taso ym.
Mieslääkäri kysyi, että "onko sinulla runsaat kuukautiset? Siis, en tietenkään ole asiantuntija mutta.."
Katsoin häntä hetken hölmistyneenä ja sanoin; "No en ole minäkään, on kokemusta vain omista."
Sitten jälkeenpäin, tässä vajaan neljänkympin kypsässä iässä, googlasin aihetta runsaat kuukautiset. :X3:

On se noinkin mutta olen yliyön metsäreissulle mennyt kupin kanssa; kippaus sammaleeseen ja takaisin, vähän kosteuspyyhkeellä siistimistä + kädet. Mieluimmin kuppi sellaisessa reissussa kuin siteet/tampoonit, vaikkei hyvää pesumahdollisuutta olisikaan.

Olen omistanut kupin n. 15vuotta mutta en pidä sen käyttämisestä, koska se jotenkin "painaa" ja tuntuu, että on koko ajan pissahätä. Se on Lunettesta se koko 2. Olen joskus miettinyt, että ostaisin pienemmän (jos olisi mukavampi sitten) mutta sitä saisi olla koko ajan tyhjentämässä, koska niin pitää tuota omistamaanikin ainakin ensimmäisinä päivinä.

Muuten, tiedättekö naiset onko teillä runsaat kuukautiset?
Siis, aiemmin syksyllä keskustelin lääkärin kanssa hemoglobiinin korkeasta tasosta vs. ferritiiniarvojen matala taso ym.
Mieslääkäri kysyi, että "onko sinulla runsaat kuukautiset? Siis, en tietenkään ole asiantuntija mutta.."
Katsoin häntä hetken hölmistyneenä ja sanoin; "No en ole minäkään, on kokemusta vain omista."
Sitten jälkeenpäin, tässä vajaan neljänkympin kypsässä iässä, googlasin aihetta runsaat kuukautiset. :X3:
Oon kans miettinyt että mitkä on runsaat kuukautiset. Mun mielestä enemmän kun yksi päivä ja pari tippaa on liikaa.

Back
Ylös Bottom