Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niksipirkassa oli aikanaan vallan loistava niksi. Kun imuroidessa ja siivotessa hyräilee samalla esim Mission impossiblen tunnaria, niin homma tuntuu heti paljon jännemmältä.
Yleinen palvelusohje sanoo, että "Kasvojen alueen on oltava sileäksi ajeltu." Joten jos se siinä lukee, niin ohjetta olisi syytä noudattaa.Kato se on perusteltu sillä että jos parta ni kaasunaamari ei oo tiivis, kulmakarvat ei siin haittaa. Pitäis melko jäätävät olla.
Veikkaanpa, että maksuttomat kuukautissuojat kelpaavat heille, joilla on muutenkin tiukkaa rahasta. Toiset ostavat omalla rahalla laatua ja paremmin sopivaa.Oletteko pohtineet tota Skotlannin pillurättihommaa?
Noinhan se varmaan tulee menemään.Veikkaanpa, että maksuttomat kuukautissuojat kelpaavat heille, joilla on muutenkin tiukkaa rahasta. Toiset ostavat omalla rahalla laatua ja paremmin sopivaa.
Voi olla iso menoerä kuukausittain perheessä, jossa äiti ja pari kolme menstruoivaa tytärtä.
UskomatontaAmbulanssi kieltäytyi viemästä sairauskohtauksen saanutta miestä hoitoon (iltalehti.fi)
Haha siinä työmoraali kohillaan.
Oli varmaan Jaajo ja sykkeen uudet kuvaukset menossa?Uskomatonta![]()
Mistä toi kuva on?
Bongasin jostain ig tarinasta, mut luultavasti alibista!Mistä toi kuva on?
Pakko kyllä lainata.
Mitä ihmettä sinä tuolla pullonavaajalla?
Yksi sana, kuukuppi.Voi olla iso menoerä kuukausittain perheessä, jossa äiti ja pari kolme menstruoivaa tytärtä.
Yksi sana, kuukuppi.
Tuo on kyllä hyvä, kunhan on pesumahdollisuus. Tosin nuoret tyttöset ei ehkä halua tuota tonkia sisuksistaan.Yksi sana, kuukuppi.
On se noinkin mutta olen yliyön metsäreissulle mennyt kupin kanssa; kippaus sammaleeseen ja takaisin, vähän kosteuspyyhkeellä siistimistä + kädet. Mieluimmin kuppi sellaisessa reissussa kuin siteet/tampoonit, vaikkei hyvää pesumahdollisuutta olisikaan.Tuo on kyllä hyvä, kunhan on pesumahdollisuus.

Oon kans miettinyt että mitkä on runsaat kuukautiset. Mun mielestä enemmän kun yksi päivä ja pari tippaa on liikaa.On se noinkin mutta olen yliyön metsäreissulle mennyt kupin kanssa; kippaus sammaleeseen ja takaisin, vähän kosteuspyyhkeellä siistimistä + kädet. Mieluimmin kuppi sellaisessa reissussa kuin siteet/tampoonit, vaikkei hyvää pesumahdollisuutta olisikaan.
Olen omistanut kupin n. 15vuotta mutta en pidä sen käyttämisestä, koska se jotenkin "painaa" ja tuntuu, että on koko ajan pissahätä. Se on Lunettesta se koko 2. Olen joskus miettinyt, että ostaisin pienemmän (jos olisi mukavampi sitten) mutta sitä saisi olla koko ajan tyhjentämässä, koska niin pitää tuota omistamaanikin ainakin ensimmäisinä päivinä.
Muuten, tiedättekö naiset onko teillä runsaat kuukautiset?
Siis, aiemmin syksyllä keskustelin lääkärin kanssa hemoglobiinin korkeasta tasosta vs. ferritiiniarvojen matala taso ym.
Mieslääkäri kysyi, että "onko sinulla runsaat kuukautiset? Siis, en tietenkään ole asiantuntija mutta.."
Katsoin häntä hetken hölmistyneenä ja sanoin; "No en ole minäkään, on kokemusta vain omista."
Sitten jälkeenpäin, tässä vajaan neljänkympin kypsässä iässä, googlasin aihetta runsaat kuukautiset.![]()