Lohdutusta, siveästi.Meniköhän se perjatai jo ohi? Kovasti koitan katsella eikä tissin tissiä!?![]()
View: https://www.instagram.com/p/CF5IybynDPC/?igshid=noib2gf4tir0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lohdutusta, siveästi.Meniköhän se perjatai jo ohi? Kovasti koitan katsella eikä tissin tissiä!?![]()

Jep äkkiä sitä huomaa että onkin jo tammikuu.se on,kuntit,taas mennyt huomaamatta kuukausi jonka kulusta ei ole minkäänlaisia muistikuvia
tuntuu että kuukausi menee noin viikossa, tällämenolla Juha:nnus on tullut vietettyä ennen kun huomaankaan
Korjatkaa toki jos olen väärässä, (ja niinhän te varmasti teettekin) mutta eikös ainoa taho joka vaatii Suomessa naamakarvoituksen poistoa, edelleen kummastelen miksi he silti kekkuloivat ympäriinsä kulmakarvoineen, on puolustusvoimat?miesten on käytännössä pakko siistiä naamakarvoja.
Olet ihan oikeassa mutta ihan yleisesti ottaen monessa paikassa vaaditaan siistiä naamaa, toki voi se pitkäkin parta olla siisti.Korjatkaa toki jos olen väärässä, (ja niinhän te varmasti teettekin) mutta eikös ainoa taho joka vaatii Suomessa naamakarvoituksen poistoa, edelleen kummastelen miksi he silti kekkuloivat ympäriinsä kulmakarvoineen, on puolustusvoimat?
ettei tartte kuunnella sitä mökää.
Niksipirkassa oli aikanaan vallan loistava niksi. Kun imuroidessa ja siivotessa hyräilee samalla esim Mission impossiblen tunnaria, niin homma tuntuu heti paljon jännemmältä.imuroinnista huomattavasti miellyttävämpää ja filosofisempaa puuhaa.
Tätä mä testaan tänään!Niksipirkassa oli aikanaan vallan loistava niksi. Kun imuroidessa ja siivotessa hyräilee samalla esim Mission impossiblen tunnaria, niin homma tuntuu heti paljon jännemmältä.
Kyllä kunnon parta on komia. Onkohan ennen ollut testotasot hieman korkeammalla? Aika paljon löytyy noita wanhoja kuvia partajeesuksista.
katso liitettä 225096
Kato se on perusteltu sillä että jos parta ni kaasunaamari ei oo tiivis, kulmakarvat ei siin haittaa. Pitäis melko jäätävät olla.Korjatkaa toki jos olen väärässä, (ja niinhän te varmasti teettekin) mutta eikös ainoa taho joka vaatii Suomessa naamakarvoituksen poistoa, edelleen kummastelen miksi he silti kekkuloivat ympäriinsä kulmakarvoineen, on puolustusvoimat?