Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Munkkipäivä.

8B52C211-25D5-42EC-8929-9192212C6044.gif

se on,kuntit,taas mennyt huomaamatta kuukausi jonka kulusta ei ole minkäänlaisia muistikuvia

tuntuu että kuukausi menee noin viikossa, tällämenolla Juha:nnus on tullut vietettyä ennen kun huomaankaan

Oletteko pohtineet tota Skotlannin pillurättihommaa?
Suomessa jos ne tulisi maksuttomaksi niin nehän pitäisi kilpailuttaa eli halvin voittaisi mutta käyttäisikö ne naiset halvinta? Tuskin.
En nyt halua mitään tasa-arvo taistelua mutta tasapuolisuuden nimissä miehelle pitäisi olla ilmaiset karvanpoistovälineet, naiset tekee sitä mukavuuden vuoksi mutta miesten on käytännössä pakko siistiä naamakarvoja.

miesten on käytännössä pakko siistiä naamakarvoja.
Korjatkaa toki jos olen väärässä, (ja niinhän te varmasti teettekin) mutta eikös ainoa taho joka vaatii Suomessa naamakarvoituksen poistoa, edelleen kummastelen miksi he silti kekkuloivat ympäriinsä kulmakarvoineen, on puolustusvoimat?

Korjatkaa toki jos olen väärässä, (ja niinhän te varmasti teettekin) mutta eikös ainoa taho joka vaatii Suomessa naamakarvoituksen poistoa, edelleen kummastelen miksi he silti kekkuloivat ympäriinsä kulmakarvoineen, on puolustusvoimat?
Olet ihan oikeassa mutta ihan yleisesti ottaen monessa paikassa vaaditaan siistiä naamaa, toki voi se pitkäkin parta olla siisti.
Mutta kuten sanoin niin en hae mitään tasa-arvo konfliktia vaan lähinnä tuo käytännön järjestely kiinnostaa, onkohan siellä ajateltu ihan loppuun asti kaikkea?
Veikkaanpa että tulee päättymään nopeasti.

Kato se on perusteltu sillä että jos parta ni kaasunaamari ei oo tiivis, kulmakarvat ei siin haittaa. Pitäis melko jäätävät olla.

Back
Ylös Bottom