Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nousi etukyykyssä. Olis ehkä toinenkin mutta ymmärsin olla yrittämättä.Noinkohan nousis missään kyykyssä ees sataa kiloa?
Näkisin, että tilanne alkaa olla aika vakava, jos oven takana odottaa parikymmentä pesukarhua käpälät ojossa.Ihan hauskan näköistä, tosin luonnonvaraisten eläinten holtittomasta ruokkimisesta voi seurata ennemmin tai myöhemmin onkelmiakin.
Kiinnitin itse myös huomioni, että tarjottu ruokavalio oli kyllä suhteellisen huomiota herättävä.Näkisin, että tilanne alkaa olla aika vakava, jos oven takana odottaa parikymmentä pesukarhua käpälät ojossa.
Ja jos jääkaapista löytyy sata nakkia.
No mutta pesukarhut on sen miehen perhe!Kiinnitin itse myös huomioni, että tarjottu ruokavalio oli kyllä suhteellisen huomiota herättävä.
tä?Ja jos jääkaapista löytyy sata nakkia.
Ota housut pois.Onko herr tai fru Doctorilla mitään heittoa millä avaa hauskasti tunnelman kun menee korva, nenu, kurkku lekurille?
Jos tulee harkoista sokkeli niin niitä harkkoja voi kanssa käyttää muottina, laittaa vain sen 400-500mm väliä mikä onkaan plääni ja muovi siihen ja raudat roikkumaan laudanpätkillä.Siinä on paritalon ekan mökin antura muotti valmis.
Pikkasenko käteviä noi valmiit muotti elementit, verrattuna joskus kesätöissä ollessa lautamuotteihin.
Kuinkahan moni on kysynyt että otanko housut pois?Ota housut pois.
Joo, joskus myös tein nuorempana harkoista. Mutta toi oli vieläkin kätevämpi. Radoitukset jne valmiina.Jos tulee harkoista sokkeli niin niitä harkkoja voi kanssa käyttää muottina, laittaa vain sen 400-500mm väliä mikä onkaan plääni ja muovi siihen ja raudat roikkumaan laudanpätkillä.
Mutta onhan noi kätsiä ei siitä pääse mihkään, viimeksi kun itse tein viime vuonna niin oli styrox muotit jossa tulee samantien antura ja valettu eristetty sokkeli. Tosin siihen oli sekin syynä että keskellä talvea tehtiin niin ei pienet pakkaset haittaa kun se on eristetty.
Ja jos ei tarvi ite maksaa, niin hinnallakaan ei oo mitään väliä.Joo, joskus myös tein nuorempana harkoista. Mutta toi oli vieläkin kätevämpi. Radoitukset jne valmiina.
Kohta pääsee muuraamaan!
Minulta: moni. Ja vielä useamman käskenyt ottaa housut pois.Kuinkahan moni on kysynyt että otanko housut pois?