Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itärajan tuntumassa olevat kylpylät ovat lähes miellyttäviä tällä hetkellä.

Eilen kraNppas selkä gaimilla. Tänään alko vihloon pakaraa.. Seuraavaksi yritys nousisko etukyykkyyn ennätyspaino. On kyllä fiksu olo nyt.

e: selvisin hengissä

Viimeksi muokattu:
Noinkohan nousis missään kyykyssä ees sataa kiloa?
Millä helvetillä mä saisin itteni sinne salille, kyllä se taas lähtee kun vaan saan ekan kerran ruhon ovesta sisään.

Olen tässä viimeiset 15 vuotta ollut menossa tekemään kuorsaukselle jotain, tänään sitten sain aikaiseksi että varaanpa ajan yksityiselle niin eikö vittu ole Nordeassa se katkos niin ei onnistunut tunnistautuminen. Vähän aikaa pähkäilin ja ihan perinteisesti sitten hupelimella varasin.

Siinä on paritalon ekan mökin antura muotti valmis.
Pikkasenko käteviä noi valmiit muotti elementit, verrattuna joskus kesätöissä ollessa lautamuotteihin.

Liitteet

• 64920AD1-228D-4DF3-8C22-5DBF3E1CCFB0.webp
    64920AD1-228D-4DF3-8C22-5DBF3E1CCFB0.webp
    380 KB · Katsottu: 103
Siinä on paritalon ekan mökin antura muotti valmis.
Pikkasenko käteviä noi valmiit muotti elementit, verrattuna joskus kesätöissä ollessa lautamuotteihin.
Jos tulee harkoista sokkeli niin niitä harkkoja voi kanssa käyttää muottina, laittaa vain sen 400-500mm väliä mikä onkaan plääni ja muovi siihen ja raudat roikkumaan laudanpätkillä.
Mutta onhan noi kätsiä ei siitä pääse mihkään, viimeksi kun itse tein viime vuonna niin oli styrox muotit jossa tulee samantien antura ja valettu eristetty sokkeli. Tosin siihen oli sekin syynä että keskellä talvea tehtiin niin ei pienet pakkaset haittaa kun se on eristetty.

Jos tulee harkoista sokkeli niin niitä harkkoja voi kanssa käyttää muottina, laittaa vain sen 400-500mm väliä mikä onkaan plääni ja muovi siihen ja raudat roikkumaan laudanpätkillä.
Mutta onhan noi kätsiä ei siitä pääse mihkään, viimeksi kun itse tein viime vuonna niin oli styrox muotit jossa tulee samantien antura ja valettu eristetty sokkeli. Tosin siihen oli sekin syynä että keskellä talvea tehtiin niin ei pienet pakkaset haittaa kun se on eristetty.
Joo, joskus myös tein nuorempana harkoista. Mutta toi oli vieläkin kätevämpi. Radoitukset jne valmiina.
Kohta pääsee muuraamaan!

Back
Ylös Bottom