Kun tilanne on vakioitunut niin älä tee mitään.Kummatkin onnistuu mun tapauksessa aika helposti![]()
Syökö jäätelöäkin? Jos kyllä, niin ei tule etes pulaa säilytysrasioista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tilanne on vakioitunut niin älä tee mitään.Kummatkin onnistuu mun tapauksessa aika helposti![]()
Joensuu - keskusta hoidettu hyvin, lähiöbaanat ei.Täällä kyllä aika kovalla kädellä levitetään sepeliä. Aina väylät aivan sepelissä. Iloa läskistä on kyllä siinä, että kertaakaan ei ole sillä kumi puhjennut. Ei painu terävät kivet löysään kumiin. Jos siellä suunnalla ei sitten vain ole sepeliväyliä kaikkialla. Etelämmässä kai Helsingin suunnalla levitetään ureaa ja harjataan. Se varmaan mukava baana ajaa.
Ei Helsingissä, sepeli on niin saatanasta että menee kaikista pistosuojatuista jossain vaiheessa läpi. Espoossa ei ollut näin terävää sepeliä.Kapeatkin pistosuojatut kyllä sepelin kestää.
Tais olla kateellinen sulle tisseistä, olis halunnu että laihutat ne pois.Siis eilen taloyhtiön saunavuorolla ensimmäistä kertaa ikinä lauteilla joku alotti juttelun.
Se oli crosfittaaja
En ees pelleile. Kertoi tekniikoista ja kuinka ruoan punnitsemiseen tarkoitetut vaa’at ei oo kalliita. Näytän vissii siltä et mua on hyvä valistaa.![]()
Muista korjata ortoSPedeä.orTTTTTTopedia
En tiedä mutta noi koneet on ikuisuusvehkeitä.
Oho, itse en ole saanut kertaakaan gummia puhki läskillä. Tai voi ne olla puhjennut, mutta on litkutetut niin en ole huomannut. Uskon kyllä, että orapihlajan piikki menee iloisesti läpi.Joensuu - keskusta hoidettu hyvin, lähiöbaanat ei.
Kesällä sain läskikumin puhkottua orapihlajapiikillä.
Kapeatkin pistosuojatut kyllä sepelin kestää.
Juu, tuollakin on kivoja reittejä.Ajjai, kakella on hyvät maastot polkea. Talvellakin löysin raviradadan takaa sieltä rannasta polkuja, joita oli sotkettu ainoastaan läskeillä / (tai muilla pyörillä). Oli niin kapeita, että ei oltu jalan menty lainkaan.
Harmi kun nuo kiinnostavat voimavirtakompurat on aina jossain Kajaanissa tai Porissa tai pääkaupunkiseudulla, ei viitsi lähteä hakemaan.En tiedä mutta noi koneet on ikuisuusvehkeitä.
Mulla on ihan sama kone mutta isompana, vasta 25 vuotta jauhanut ihan tosissaan ilmaa. Sellaiset siniset kovat paineilmaputket/letkut vähän kovettunut mutta muuten ei mittää.Harmi kun nuo kiinnostavat voimavirtakompurat on aina jossain Kajaanissa tai Porissa tai pääkaupunkiseudulla, ei viitsi lähteä hakemaan.
Elä ny. Mulle taannoin pisti sähköpostia eräs "Neito" Lerssi ja tarjos töitä. Hetken pohdein että onkohan nyt, mutta ihan rekrymutsi oli kun netistä kaivelin. Soiteltiinkin. Ja viehättävän näköinenkin. Duuniksi asti ei edennyt.
Lopeta tuollainen tyhjänpäiväinen jauhaminen ja ala ihmettelee miksei täällä ole vielä ollut tissejä!??!!111!!Päivänpolttavia uutisia katselin niin influrokotuket loppu joka paikasta. Normaalia suurempi määrä haluaa influrokotteen.
Sitä vaan että miks? Eihän oo vaaraa saada influa jos pitää maskia, pitää etäisyyttä, ei käy kaupassa, ei käy töissä yms. Uusimaan rajat kiinni ja baarit kuunni.
TAI jos sulla on vaara saada influ (jota varten toki otat rokotteen), niin sittenhän sulle tulee korona vittu.
Toim.Huom. Kirjoitin tämän offtopicille siitä syystä että asia sivuutettaisiin. En asijantuntija ketjoihin ettei takerruttaisi ja väiteltäisi.
Lopeta tuollainen tyhjänpäiväinen jauhaminen ja ala ihmettelee miksei täällä ole vielä ollut tissejä!??!!111!!