IVa
VIP
Boss katana 50. Edellinen, mun ensimmäinen ja ainoa tähän asti oli fenderin joku pienin malli 25v sitten ostettu, jossa ei ollu muuta kuin kaks kanavaa ja eq.Merkki ja malli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Boss katana 50. Edellinen, mun ensimmäinen ja ainoa tähän asti oli fenderin joku pienin malli 25v sitten ostettu, jossa ei ollu muuta kuin kaks kanavaa ja eq.Merkki ja malli?
Tomusokerilla saa hyvin piilotettua pikku virheitä, muista se ensi kerralla.Ei nyt tullut kauhean nätti, oli vähän sellanen proto-torttu. Tein taikinan jämistä. Pistän kuvan silti, kun seuraava voi olla vielä rumempi.
Mutta, asiaan. Ajattelin, että jos syö vaan yhden per päivä, pysyy vatta kurissa:
katso liitettä 225003
Meinasin itseasiassa maalata tomusokurilla, mutta olin että vitut, tänne se vain tulee eikä sitä moni näe. Ejpä.Tomusokerilla saa hyvin piilotettua pikku virheitä, muista se ensi kerralla.
Mutta on komia torttu, ehdottomasti. Vähän kyllä tulee mieleen semmonen kesäinen lehmänpaska tuosta hillosta.
Omat täytteet?Täytyy kokeilla niitä torttutuutteja mistä oli iltalehdessä tänään juttu. Siinähän saa täytettä ihan julmetusti!
Nyt on mennyt ohi. Käärittiinkö täyte jonkin rullan sisään?Täytyy kokeilla niitä torttutuutteja mistä oli iltalehdessä tänään juttu. Siinähän saa täytettä ihan julmetusti!
Autotallissa kahteen autoon. Tytär vaihto ekan auton. Aikaa meni. Pesin kesävanteet ulkona. Toisessa autossa kesät sliksit.Renkaanvaihto 15 minuuttia kotipihassa. Tuli hiki.
Ei ainakaan naapurin.Omat täytteet?
Sori, qsetin, olikin IS.Nyt on mennyt ohi. Käärittiinkö täyte jonkin rullan sisään?
Tai vedät vaan TJJ-henkisesti täytettä suoraan purkista lusikalla.Täytyy kokeilla niitä torttutuutteja mistä oli iltalehdessä tänään juttu. Siinähän saa täytettä ihan julmetusti!
Siksi kannattaa tulla kotosohvalle. Hyvvee snuukkeria kutoselta ja hiljaista on. Olutta tosin ei.katso liitettä 225004
Hemmetti mikä möly lähtee neljästä biljardia pelaavasta miehestä. Menee ihan olutnautinto harakoille.