Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liitteet

• IMG_20201117_162538.webp
    IMG_20201117_162538.webp
    64 KB · Katsottu: 46
Parasta

Parasta uuninpesuainetta mitä maa päällään kantaa.
Tota etsin Prismasta mutta ei osunut näkökenttään niin nappasin ton toisen.
Ei toi uuni ole edes juurikaan likainen mutta aattelin pestä kun aikaa oli niin ihan hyvin lähti tuollakin, tosiaan haju on vaan aivan järkyttävä.

Tota ei saa joka paikasta. Mä en suostu muulla pesemään. Joskus kun saa köksäremontin tehtyä niin hankin lieden jotai ei edes tarvitse pestä.

Tota ei saa joka paikasta. Mä en suostu muulla pesemään. Joskus kun saa köksäremontin tehtyä niin hankin lieden jotai ei edes tarvitse pestä.
Eli sellaisen, jolla ei tehdä ruokaa? 😄

Kaikkea kai myydään, mutta veikkaan että ei ole olemassa vehestä joka putsaa itse itsensä.

Joskus ainakin myytiin uuneja, jotka polttaa lian pois. Lähtisin liikkeelle siitä, että koittaa polttaa nuotiossa tuhkaa ja katsoo palaako se johonkin.

Eli sellaisen, jolla ei tehdä ruokaa? 😄

Kaikkea kai myydään, mutta veikkaan että ei ole olemassa vehestä joka putsaa itse itsensä.

Joskus ainakin myytiin uuneja, jotka polttaa lian pois. Lähtisin liikkeelle siitä, että koittaa polttaa nuotiossa tuhkaa ja katsoo palaako se johonkin.
Toi mun uuninpesuinto tuli kun luin keskustelua uunin putsaamisesta, tuota helistimen mainostamaa tuotetta kaikki kehui.
Sitten toinen on se pyrolyysi uuni, se irroittaa ilmeisesti kaiken uunista kun ihmiset kehui sitäkin että loppui siihen uunin peseminen kun sellaisen olivat hommanneet.

Joo, juur tutustuin aiheeseen hieman ja niin sitä kai myydäänkin, eli helpottaa hommaa, mutta ei lopeta putsingin tarvetta. Tuhkaa jää jäljelle joka poistellaan itse.

Niin ja toki kaikki kannattimet sun muut, joissa ei ole katalyyttiemalia pinnassa.

No juu, en ole nähnyt uunin pesua isona asiana pari kertaa vuoteen. Mömmöt sisään, luukku kiinni. Pari tuntia ja pyyhkii pinnat patapatalla. Menisikö aikaa 10 min.

Joo, juur tutustuin aiheeseen hieman ja niin sitä kai myydäänkin, eli helpottaa hommaa, mutta ei lopeta putsingin tarvetta. Tuhkaa jää jäljelle joka poistellaan.

Niin ja toki kaikki kannattimet sun muut, joissa ei ole katalyyttiemalia pinnassa.
Joku joo siellä kirosikin että ne pitäisi vielä saada samanlaiseksi kun pitää poistaa.
Mulla on sauna lämpeemässä ja noi jutut suihkussa valmiiksi odottamassa, pääsee samalla mun kanssa pesulle.
Lavuaarissa hiukan hankala pestä niin menee siinä samalla.

Minähän en siis seuraa mitään tubepettereitä, sattui silmään foorumin etusivulla otsikko "Rahat Rolexiin". Siis oikeesti? Tekeekö joku videota rolexinsa ostamisesta? Olisko munki pitäny tehä video, "näin kävin töissä ja maksoin rolexini"? :LOL:

#enkatsonut
#entehnyt
#kävinjamaksoin

Tjj voisi alkaa kuvaan työskentelyään jollain päähän kiinnitetyllä kameralla ja selostaisi samalla. Sitä katsoisin varmasti.
Leikkaussalissa on yllättävän haastava kuvata järkevästi. Kaikki on enemmän ja vähemmän punaista, heijastaa vahvasti takaisin ja kiiltelee, valojen kontrastit on aika julmia ja paljon pitää tehdä näppituntumalla. Plus tietenkin painokelvoton ääniraita. Tähystyshommia tietenkin pystyy kuvaamaan ihan miten haluaa nykyvehkeillä. Toki hieman kyseenalaista myös lainopillisesti.

Keräisi varmasti valtavasti katsojia.
Ihan varmasti. 🤥

Leikkaussalissa on yllättävän haastava kuvata järkevästi. Kaikki on enemmän ja vähemmän punaista, heijastaa vahvasti takaisin ja kiiltelee, valojen kontrastit on aika julmia ja paljon pitää tehdä näppituntumalla. Plus tietenkin painokelvoton ääniraita. Tähystyshommia tietenkin pystyy kuvaamaan ihan miten haluaa nykyvehkeillä. Toki hieman kyseenalaista myös lainopillisesti.

Ihan varmasti. 🤥
Varmasti kuvaus haasteellista mutta varmaan suurempi murhe se että muu työporukka ja asiakas ei välttis halua olla tubetähtiä.

Varmasti kuvaus haasteellista mutta varmaan suurempi murhe se että muu työporukka ja asiakas ei välttis halua olla tubetähtiä.
Kyllähän jotain kuvaillaan aina joskus opetustarkoitukseen, "ammattiyleisölle" ei yleensä ole vastusta potilailta kun kysyy lupaa, mutta kovin herkästi mitään paisetohtorivideoita suomessa ei kannata alkaa tekemään.

Back
Ylös Bottom