Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä sulla meni asennusolutta hieman enemmän, se voisi selittää asian.
Sillä tontilla minun nauttimien alkoholiannosten määrä on 0.
Asentajista en sitten tiijä, en ollut ees neuvomassa niitä, en tehnyt siihen hommaan liittyen muuten niin yhtikäs mitään toimenpidettä ellei ulkoyksiköiden alustan valamista lasketa sellaiseksi.

Asiakas kysyy pienestä osien yhteensopivuusongelmasta. Muistan, että tuossa ihan vähän aikaa sittenhän joku kysyi samaa ja etsin ko. casen voidakseni luntata annetun ohjeistuksen. Homma löytyy sitten tammikuulta 2015 eli kohta kuuden vuoden takaa. Alkaako tässä vanhetessa jotenkin ajantaju katoamaan tai ajan kulku nopeutumaan, kun tällaisia "ihan vähän aikaa sitten - no oho, ai siitä olikin noin pitkä aika"-tapauksia tulee nykyään toistuvasti?

Asiakas kysyy pienestä osien yhteensopivuusongelmasta. Muistan, että tuossa ihan vähän aikaa sittenhän joku kysyi samaa ja etsin ko. casen voidakseni luntata annetun ohjeistuksen. Homma löytyy sitten tammikuulta 2015 eli kohta kuuden vuoden takaa. Alkaako tässä vanhetessa jotenkin ajantaju katoamaan tai ajan kulku nopeutumaan, kun tällaisia "ihan vähän aikaa sitten - no oho, ai siitä olikin noin pitkä aika"-tapauksia tulee nykyään toistuvasti?
Mulla tulee ja menee noita asiakkaita niin pitää jotain speciaalia tapahtua että muistaa jotain.
Viime vuonna yksi asiakas otti yhteyttä ja aloitti jotenkin näin: Ostin silloin 4 vuotta teiltä, muistat varmaan?
No ihan vitsin varmasti muistan mutta aina pitäisi noille asiakkaille luoda kuva että on ainoita ja kaikista tärkein, ei voi vaan sanoa että no en muista vaan pitää koittaa jotain kalastella ja esittää muistavansa.

Viikonloppuna kävin sumpilla julkisella paikalla ja näin siellä vitriinissä melko rähmäisen näköisen ihanuuden, mitä nimittivät amerikkalaiseksi suklaakakuksi. On meinaan kummitellut mielen takareunalla tuo juttu, pitäisiköhän toteuttaa?

Mä keksin pestä uunin, olihan sitten saakelin tämäkkää ainetta se uuninpuhdistus spray kun vetäsin ödöörejä keuhkot täyteen, älkää kysykö miksi.

Mä keksin pestä uunin, olihan sitten saakelin tämäkkää ainetta se uuninpuhdistus spray kun vetäsin ödöörejä keuhkot täyteen, älkää kysykö miksi.
Oliko mr muscle?
Mä joudun käyttää niin että pidätän hengitystä, sprayaan uunin, luukku kiinni ja juoksu toiseen huoneeseen hengittämään.

Se on vaan hyvän muistin merkki kun ei viidessä vuodessa unohdu, vaan muistaa ne asiat kuin viimekuiset.

Tuossa taannoin muisteltiin, että koskas Esko Nikkari kuoli ja tuolloin vajaa 70v isäpuoleni arveli että ei kai siitä kuin pari vuotta. Todellinen luku taisi olla sitten 12v kun faktat tarkistettiin.

Back
Ylös Bottom