Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Flunssa tai korona, veikkaan ensimmäistä mutta pitää käydä ottamassa tikkua nenään.

Melkein meni vuosi ilman sairasteluja, mutta tässä sitä ollaan joka paikkaa kolottaa, unta en saa päätä särkee ja kurkkua kaihertaa.

Kohta pitäisi siirtää lisää jaloja taitoja jälkikasvulle, aattelin tehdä ihan yksinkertaisen kermaisen kääretortun jossa ei mitään hifistelyä.
Tai aattelin laittaa muksun tekemään, tosin yleensä menee alkuinnostuksen jälkeen n.5 min ja kuuluu: Mä en jaksa enää.

Tulipa muuten edellisestä mieleen kun oltiin reissussa ja siellä oli entisen tulevan rouvan tytär mukana.
Siinä yksipäivä siivosin mökin ja laitoin ruuan niin tää kysyi ihan aidosti että tekeekö miehetkin kotitöitä. Mä olen aina luullut lähinnä vitsiksi sitä että naiset tekee kotona kaiken mutta ei se näköjään ihan niin ole.

Minäkin sain isänpäivälahjan "bonusiskänä" toimimisesta 😳 (y) :giggle:
Oliko jotain tämän suuntaista?

in-soviet-russia-truck-drivers-you-shirt-Shirt.jpg

en löytänyt isompaa kuvaa

Back
Ylös Bottom