irmalla ns ränni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
irmalla ns ränni
Huh perkele, en siis ole ainoaMä en osaa liittää gif pätkiä, pitäs varmaan opetella.
Mites toi futher?Näköjään. Ja huonosti menee, kun käyn ihan kuumana täällä Janne Katajan rintakarvoihin.
Huh perkele, en siis ole ainoa
Kerran jonkun persegiffin yritin tänne muiden iloksi laittaa, niin eikös se ollut paikallaan kuin kallio, ei liikkunu ei sitten mihinkään.
Ihan sama, en ole kehdannut asiasta ennen avautua mutta nyt tuntui hetki sopivalta ja heti sain vertaistukea!Huh perkele, en siis ole ainoa
Kerran jonkun persegiffin yritin tänne muiden iloksi laittaa, niin eikös se ollut paikallaan kuin kallio, ei liikkunu ei sitten mihinkään.
Näyttää noissa truck trial vehkeissä yleisin kiinnijäämisen syy olevan tuo etuylitys.
Tiedä sitten kieltääkö säännöt kuormurin modaamisen niin että ylitykset olisi molemmin päin ihan olemattomat.
View: https://www.youtube.com/watch?v=GvQFCcAHu9A
Mites toi futher?
![]()
Sakeet on hyviä. Sellainen mätä omppu kuvaa sitä, mistä itse tykkäänTykkään kyllä, ei varmaan kaikkien makuun, mutta itse lasken plussiksi:
-pehmeä ja pyöreä, ei kitkerä eikä terävä
-hiilihappoa vähän
-sopivan kuiva, ei makea eikä sellainen ylikuiva
4,5/5
Joo, hävettää joka kertaOletko muuten @Kuparikatto kokeillut treenimielessä ottaa videolle omia ampumasuorituksia?
Laitoin tänään luurin kuvaamaan, ja sitä katsellessa huomaa olevansa oikeastaan ihan paska![]()
Täällä melko levoton yö, olin kuulemma hypännyt ylös sängystä ja juossut täysillä eteiseen hämärästi muistan itsekin näin käyneen.Kamala yö.
Vieroitan itse itseäni unipillereistä. Seurauksena sähköiskumaisia sätkyilyjä ja valvomista.
Joko humaltunut? Tulin just kotiin ja huomenna on aamuvuoro.
Mutta jos on teams- viiniinjuontia, niin lupaan ottaa lasillisen.
Selän ana-toomia on mielestäni vaikea hahmottaa kirjasta. Tarttee kolomiulotteisen mallin.Pitäisi tehdä esitelmää, mutta olenkin perehtynyt tarkemmin selän anatomiaan mm. Netterin parissa. Muutamia ahaa elämyksiä tullut.