Pääasia, että löytyy sellainen mitä kiinnostaa kokeilla ja myös sitten lähtee testaamaan. -> tulee taas jokin rytmi liikkumiseen. (Jos se oma juttu on sali, loppujen lopuksi pääasia on, että liikkuu itselleen mieluisalla tavalla.)Mä kävin "työajalla" monta vuotta 13-16 välillä salilla, sai tehdä ihan rauhassa.
Mä taas tykkään hifistellä ja tehdä tavallaan monimutkaisesti asiat mutta silti johdonmukaisesti progressiolla useita eri liikkeitä käyttäen.
Nyt kun pitäisi keho totuttaa niin periaatteessa arskan kutonenkin vois olla mulle just hyvä.
Vaikka omissa jutuissa on pääpaino aina ollut ns. perusliikkeissä niin niiden ja ohjelmaan kuuluvien apujen jälkeen jäin joskus hifistelemään. Joskus pidin vain hifistelypäivän ja hinkkasin pyllyä, hauista ja ojentajia ja pakara- ja reisivemputtimia. Kivasti piristi!
G6:n liikkeillä minä(kin) salilla aikoinaan aloitin. Nyt en vain kyllä keksisi syytä tehdä hauista siinä.
Toki on monelle miehelle mieluinen liike ja edelleen, mikä vain liikuttaa.Monta viestiä on topic. Vai tässä ketjussa
?