Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs oli kiva päästä hiomaan oikein koneella.
Mua jotenkin aristaa kaikenlaiset miesten koneet. Jossain vaiheessa joutuu varmaan opetella käyttämään sorvia. Ellen saa puhuttua että joku mies näyttäisi mulle sorvaustaitojaan :unsure:
Tulipa pervo fiilis sun jutuista.
Mutta joo, puun sorvaaminen on oikeasti kivaa ja siihen jää helposti jumiin.
Nyt kun tuli asia puheeksi niin melkein tekisi mieli hommata itselle pieni puusorvi.

Kylläpäs oli kiva päästä hiomaan oikein koneella.
Mua jotenkin aristaa kaikenlaiset miesten koneet. Jossain vaiheessa joutuu varmaan opetella käyttämään sorvia. Ellen saa puhuttua että joku mies näyttäisi mulle sorvaustaitojaan :unsure:
Äh tätä sukupuolittamista, miesten koneet ja naisten koneet... Ite se vaan pitää imuroida, pyykätä ja tiskikonetta täyttää ja tyhjentää, vaikka aristaa. Ja vaikka tässä jonkulaisessa suhteessaki on. Tulispa nainen näyttämään taitojaan pyykkikoneen päälle laitossa.

Äh tätä sukupuolittamista, miesten koneet ja naisten koneet... Ite se vaan pitää imuroida, pyykätä ja tiskikonetta täyttää ja tyhjentää, vaikka aristaa. Ja vaikka tässä jonkulaisessa suhteessaki on. Tulispa nainen näyttämään taitojaan pyykkikoneen päälle laitossa.
Miesten koneet on just niitä mitä pelottaa käyttää. Moottorisaha, sorvi, sirkkeli ym. Just ja just voin käyttää pylväsporakonetta, ruuvitkin mieluummin ruuvaan käsin, puhumattakaan lautojen katkaisusta käsisahalla.

Sain kerran poravasarasta poskeen kone junttas kiinni pyörähti ympäri, kunnon tälli ja tähdet silmissä, opin huomioimaan työasennon paremmin.

Ehkä ne kokovartalokuvat vois korvata annoskuvilla?
Piti kaapata tänne, että saan kuvat:

20201104_220923.jpg

20201104_221031.jpg20201104_221127.jpg
20201104_220051.jpg
Olisi tämmöinen hyvä..?

Höh, en osaa - tuli tuplakuvat 😕

Onnistuin poistamaan ne!

Sama täällä.. tai no ei kasiin kun pitää olla hovimestari ja laittaa aamupalaa mutta yli seiskaan ois voinut nukkua ja olin jo 5 aikaan hereillä.

kello kun soi, heräsin kuin keskellä yötä

eli unet olisiva jatkuneet, sikeästi, ties miten pitkään vielä

Tällä viikolla hihittämisen lisäksi syönyt kuin pikkutyttö vähähiilarista ja käynyt kävelylenkeillä niin tänään tuntunut että olisi keskivartalo kevyen oloinen.
Aika jännä että ruoka ja liikunta vaikuttaa...

Back
Ylös Bottom