Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän kuulostaa vain hyvältä. Ei taida olla immisillä käteistä nyt, niin ainoastaan hyvä, että menee harrasteeksi. Silloin ei ole ollenkaan haitaksi tämä korona.@Joxuz
Tässä silloin tällöin jokapäivä seuraillut keski-euroopan sotilasajoneuvotarjontaa, ja taitaa koronahässäkkä vaikuttaa niidenkin hintatasoon.
Nmittäin yhdenkin mielenkiintoisen kohteen hinta on pudonnut elokuusta 7k. Ja tämä ihan kuorma-autoja myyvässä liikkeessä.
Ei todellakaan... vituttaa vaan ku ei voi seurata muita uutisia kun 40 ekaa uutista on paljonko tuo ja tuo tienas ja miten tuolla tulot romahti.Kinosteleeko oikeasti jotakuta mitä muut ihmiset tienaa?!![]()
Näin o.Sehän kuulostaa vain hyvältä. Ei taida olla immisillä käteistä nyt, niin ainoastaan hyvä, että menee harrasteeksi. Silloin ei ole ollenkaan haitaksi tämä korona.
Näin sen voi kääntää voitoksi!
Kinosteleeko oikeasti
Minä hain joskus auton Ruotsista, käteisellä. Jännittävää oli, kun kävin nostaan kruunut Tampereelta pankista ja kävelin setelinuput povarissa pitkin Hämeenkatua.Näin o.
Ja tilannehan on menossa keski-euroopan suunnalla etelleen huonommaksi, eli annetaan tekeytyä ja odotellaan kevättä. Silloin saattaa auton myyjiä käteisasiakkaat kiinnostaa vielä enemmän.
Nykyään taitaa onneksi siirtyä raha sähköisestikin ilman että tarvitsee päivätolkulla odotella.Minä hain joskus auton Ruotsista, käteisellä. Jännittävää oli, kun kävin nostaan kruunut Tampereelta pankista ja kävelin setelinuput povarissa pitkin Hämeenkatua.
Minä etsin sieltä sopivaa poitsufrendiäKinosteleeko oikeasti jotakuta mitä muut ihmiset tienaa?!![]()
Ei kiinnosta. En tee sillä tiedolla mitään.Kinosteleeko oikeasti jotakuta mitä muut ihmiset tienaa?!![]()
Mites joku 19vee Esports-tähti? Ne ei oo välttämättä tissejä vielä nähnykään. Voisit perehdyttää naisruumiin saloihin.Minä etsin sieltä sopivaa poitsufrendiä![]()
Saattaa olla jälkiasennus. hehNykyään taitaa onneksi siirtyä raha sähköisestikin ilman että tarvitsee päivätolkulla odotella.
Veikkaan että tuo sininen pönikkä ei ole ollut tuossa ihan tehtaalta asti.
![]()