Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Romanialaiselle kotipolttoiselle Palinkalle isoPontikan keittely voisi olla mukava harraste kyllä eläkkeellä ajankuluksi. Eihän sitä juoda tartte. Korkeintaan lääkkeeksi.
Nyt aivokemiani vaati kohveinia sumpin muodossa.
Testattu ja on hyvää.Romanialaiselle kotipolttoiselle Palinkalle iso
Sitä ei oikein voi käyttää kuin lääkkeeksi, alkaa närästämään jopa minua, jota ei närästä mikään ruoka tai alle 60-volttinen juoma.
Eipä taida ketään kiinnostaa vaikka puolijulkisesti kotona tekisit itselle pieniä eriä.Mä haluaisin kokeilla viskin tekoa, eli oon miettinyt että hommaisi pontikka-pannun tuonne lähimetsään.
Erilaisiin käytettyihin tynnyreihin niin tulee makua. Pitäisi vaan saada ostettua niitä tynnyreitä - ja niihin menee sitten vähän enemmän sitä pontikkaa.Eipä taida ketään kiinnostaa vaikka puolijulkisesti kotona tekisit itselle pieniä eriä.
Suurin homma saattaa olla oikeanlaiset tynnyrit, muistaakseni jack danielsia tehdään rommitynnyreihin? Vai muistanko väärin, kuitenkaan ei uusiin.
Mulla olisi tiedossa sellainen tasalämpöinen tila missä ei käy ulkopuolisia, marras-tammikuun välissä voi myös ihan rauhassa keitellä vaikka millaiset keitot.Erilaisiin käytettyihin tynnyreihin niin tulee makua. Pitäisi vaan saada ostettua niitä tynnyreitä - ja niihin menee sitten vähän enemmän sitä pontikkaa.
Ulosteelle:
Panokaveri?Yksin ei viitti mutta jos ois kaveri niin vois panna yhdessä.
Aattelin vaan että kimpassa voi panna laadukkaampaa tavaraa ja kerralla enempi, kerralla kun tulee kuitenkin iso satsi niin sen voi jakaa molemmille.Panokaveri?
Onko se nyt sitten sitä nykyaikaa?![]()
yksin, natürlich
Äkkiseltään vilkaistuna muistuttaa kyllä.Katsoin vanhoilla silmilläni, että lihalientä kupissa.
Poh palvoo taas uuniaMissannut jakson missä Jess putosi. Noh taas mennään