Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eka harkkapaikka, johon voisin jäädä töihin. Vaan enpä edes harkitse jos täydet ikälisät ja kohta plakkarissa olevat täydet lomat siirry.

Ulosteelle:
IMAG5261_copy_1687x2691.webp

Pontikan keittely voisi olla mukava harraste kyllä eläkkeellä ajankuluksi. Eihän sitä juoda tartte. Korkeintaan lääkkeeksi.
Nyt aivokemiani vaati kohveinia sumpin muodossa.
Romanialaiselle kotipolttoiselle Palinkalle iso (y)

Sitä ei oikein voi käyttää kuin lääkkeeksi, alkaa närästämään jopa minua, jota ei närästä mikään ruoka tai alle 60-volttinen juoma.

Romanialaiselle kotipolttoiselle Palinkalle iso (y)

Sitä ei oikein voi käyttää kuin lääkkeeksi, alkaa närästämään jopa minua, jota ei närästä mikään ruoka tai alle 60-volttinen juoma.
Testattu ja on hyvää.

Kerran Romaniasta oltiin kotimatkalla, Budapestissä sitten yksi yö ja illalla raflaan. Paikan pomo oli innoissaan kun kehuttiin ruokia, hän sitten tarjoamaan Palinkat johon erehdyttiin sanomaan että, otetaan kiitos ja maistettiinkin Timisoarassa jo aiemmin tällä reissulla ja oli hyvää. Suuttui ja meinasi ajaa ulos siltä istumalta, oikea Palinka on kuulemma Unkarista ja Romanialainen ei ole mitään siihen verrattuna, sietäisimme hävetä. Sitten ilme kirkastui, nauraa röhäytti päälle ja kaatoi lasit täyteen.

Mä haluaisin kokeilla viskin tekoa, eli oon miettinyt että hommaisi pontikka-pannun tuonne lähimetsään.
Eipä taida ketään kiinnostaa vaikka puolijulkisesti kotona tekisit itselle pieniä eriä.
Suurin homma saattaa olla oikeanlaiset tynnyrit, muistaakseni jack danielsia tehdään rommitynnyreihin? Vai muistanko väärin, kuitenkaan ei uusiin.

Eipä taida ketään kiinnostaa vaikka puolijulkisesti kotona tekisit itselle pieniä eriä.
Suurin homma saattaa olla oikeanlaiset tynnyrit, muistaakseni jack danielsia tehdään rommitynnyreihin? Vai muistanko väärin, kuitenkaan ei uusiin.
Erilaisiin käytettyihin tynnyreihin niin tulee makua. Pitäisi vaan saada ostettua niitä tynnyreitä - ja niihin menee sitten vähän enemmän sitä pontikkaa.

Erilaisiin käytettyihin tynnyreihin niin tulee makua. Pitäisi vaan saada ostettua niitä tynnyreitä - ja niihin menee sitten vähän enemmän sitä pontikkaa.
Mulla olisi tiedossa sellainen tasalämpöinen tila missä ei käy ulkopuolisia, marras-tammikuun välissä voi myös ihan rauhassa keitellä vaikka millaiset keitot.

Ulosteelle:

pitäisiköhän myös #ajankuluksi

tänään kun ei ole liikunnanharrastus ollenkaan ajankohtaista

asustus:
farmarin housut, kauluspaita, nahkatakki #einfallfürzwei

#ulosteellä
yksin, natürlich

NAISia on, runsaasti
kaikki kahden hlön parvissa, laji ei näköjään esiinny yksin, no ei vaikuta Minun kotiutumiseen

65321329-ED7C-469E-976B-DFB3943C0ACB.webp

Back
Ylös Bottom