maltsu
VIP
Tarkoitat varmaan että pitäs tehdä niitäkin joskus, eikä aina pelkkiä pohkeita..
Ej, kun jos hauvisreenillä tulee iso hauvis, niin vatsareenillä tulee iso vatsa. Näin sen täytyy olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitat varmaan että pitäs tehdä niitäkin joskus, eikä aina pelkkiä pohkeita..
Sellainen olisi kyllä komea. Aikaa voisi vaan ottaa, olihan siinäkin majoituksessa kalikka jos toinenkin.Itse joskus ihan selvinpäin miettinyt että voisi tehdä pienen rantasaunan käsinvuollusta. Ajankuluksi.
Kotipaikalla olisi työvälineetkin valmiina, niillä veistetty se kämppä jossa saunottiin/yövyttiin kesällä up north.
Ei kyllä tule ikinä olemaan aikaa moiseen projektiin.
Kajsnan klinakalla rasvaimu navan ympärille ja jenkkajahvoihin. Sen jälkeen tarttuu Massa tasaisemmin. Rasvasolut kun ei juurikaan lisäänny aikuisena. Jonkin verran taitavat lisääntyä, jos nyt mättää energiaa ylettömästi. (joskus jostain luin ihan tieteellisen artikkelin, en muista mistä, mutta pakko olla totta, kun kirjoitettu oli). Rasvasolut on kyllä metkoja. Jos bulkkaa ja treenaa, niin kasvavat paljon enempi kuin Hauviksen lihassolut. Tai jost et trenaa ja bulkkaat ni silti penteleet kasvavat.Kerro heti kun keksit!
Yhden kun veistät ensin, niin seuraavan tiedät miten tehdä ja menee nopeammin. Aivan kuin perinteinen ok:n rakennusMenee muuten vuosia, jos pitää alkaa hirretkin veistään. Hommasta kun ei ole osaamista muutamaa juutuuppiviteoo enempää.
Meen kylläkin Padasjoen kautta!Nonni, siellä jo lähti "tehtaan tuoksu" kohti J-kylää.
putki punasena
Voin ilmoittaa, kun menee tästä ohi.
Näinhän se on. Tärkeintä on, että tietää mitä tekisi toisin. Käsittääkseni kolmas alkaa olla yleensä sellainen joka miellyttää.Yhden kun veistät ensin, niin seuraavan tiedät miten tehdä ja menee nopeammin. Aivan kuin perinteinen ok:n rakennus![]()
Näin on.Heese vois myydä sen pakun pois niin jäisi aikaa muille projekteille ja avopuolisolle jne ja siivoisit edes
Minä voisin ostaa kehikon valmiina. Muuten sitten väkästelisi siitä eteenpäin itse.
Veikkaan että toiminta kaikkea muuta kuin tehostuisi, ainakin kun itse heräsi klo 4...Eij ole tehokasta toimintaa tiedossa eij.TJJ, Kajsna ja muut lääketieteen edustajat voisi miettiä miten nukkumisen saisi jätettyä kokonaan pois.
Tehostaisi kaikkea toimintaa ja veikkaanpa että Nobel sieltä kilahtaisi.